حجم ویدیو: ۱۳.۷۳M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۳۶ دانلود ویدیو

سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها - قسمت اول:

برای ورود به بازار رمزارزها چه نکاتی را باید رعایت کرد؟ (قسمت اول)

این روزها بازار رمزارزها در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است، اما نکته مهم این است که ورود بدون دانش به این بازار احتمالا سرمایه‌گذار را با ضرری جبران‌ناپذیر مواجه می‌کند. برای ورود به بازار رمزارزها چه نکاتی را باید مدنظر قرار داد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار رمزارزها این روزها به شدت موردتوجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. در کانون توجه قرار گرفتن این بازار موجب شده تا بسیاری از افراد بدون آگاهی و به صورت هیجانی وارد این بازار بدون دامنه نوسان شده و همین موضوع زیان و ضرر هنگفتی به برخی از آنها بزند. اگر چه در چند ماه اخیر روند کلی بازار رمزارزها صعودی بوده و اکثر افرادی که وارد این بازار شده‌اند به سود رسیده‌اند اما کارشناسان همواره هشدار می‌دهند که ورود بدون آگاهی در این بازار حتی زیانی به مراتب سنگین‌تر از ضرر یکسال اخیر بورس ممکن است به سرمایه‌گذاران وارد کند.

همین ریسک بالای بازار رمزارزها نیاز به آموزش برای حضور فعال در این بازار را بیش از پیش نشان می‌دهد. در همین رابطه گروه مدیریت سرمایه فاینوست در ویدئویی سریالی با همکاری تجارت‌نیوز قرار است به افرادی که قصد ورود به این بازار را دارند، نکاتی را آموزش دهد تا شاید افراد، سرمایه‌گذاری بهتری را در این بازار داشته باشند.

در همین رابطه ارشان پاخیریان، تحلیلگر این گروه در قسمت اول این ویدئوی تجارت‌نیوز به نکاتی اشاره می‌کند که هر سرمایه‌گذار قبل از ورود به این بازار باید با آنها آشنایی داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.