خبر مهم:

حجم ویدیو: ۱۶.۴۵M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۰ دانلود ویدیو

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بازار طلا و دلار / ۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز ۲۸ آذر

ساخص بورس امروز دوباره به روند نزولی خود برگشت. قیمت دلار و طلا روند نزولی داشتند. به گزارش تجارت‌نیوز، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱/۵ درصد رشد کرده و در محدوده ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود اما هنوز سناریوهای نزولی برای بازار جدی است. امیر بیات، کارشناس بازار رمزارزها در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: بازار در

ساخص بورس امروز دوباره به روند نزولی خود برگشت. قیمت دلار و طلا روند نزولی داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱/۵ درصد رشد کرده و در محدوده ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود اما هنوز سناریوهای نزولی برای بازار جدی است.

امیر بیات، کارشناس بازار رمزارزها در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: بازار در تریدینگ رنج قرار دارد و من انتظار دارم بیت‌کوین تا محدوده ۴۱ تا ۴۲ هزار دلار ریزش کند. محدوده ۴۱ تا ۴۲ هزار دلار فرصت خوبی برای خرید است.

این کارشناس در ادامه گفت: اگرچه عقیده دارم محدوده ۴۱ هزار دلار فرصت خرید خوبی است اما انتظار ندارم بازار از این محدوده به شدت رشد کند و به نظرم بازار از این محدوده نهایتا تا ۵۲ هزار دلار رشد می‌کند.

این کارشناس در رابطه با احتمال شروع روند صعودی بازار گفت: اگر بیت‌کوین بالای محدوده ۵۳ هزار دلار تثبیت شود می‌تواند انتظار روند صعودی بیت‌کوین را داشت اما در غیر این صورت انتظار ریزش بیشتر هم وجود دارد.

بورس

شاخص کل بورس امروز بیش از ۱۲ هزار واحد ریخت و در کانال یک میلیون و ۲۹۱ هزار واحد قرار گرفت. کارشناسان علت این ریزش را عدم حمایت عملی مسئولان از بازار سهام می‌دانند.

شاخص کل فرابورس نیز در بازار امروز با کاهش ۱۳۷ واحدی در کانال ۱۸ هزار و ۴۴۹ واحد قرار گرفته است. نمادهای زاگرس و آریا بیشترین تاثیر منفی و شگویا بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل فرابورس داشتند.

برزو حق‌شناس، کارشناس بازار سهام در خصوص وضعیت بازار گفت: بازار سرمایه تهی از اعتماد شده و پول از بازار خارج شده است. اقدامات غلط بر این شرایط دامن می‌زند. ۸۰۰ هزار میلیارد تومان در عرض دو ماه گذشته از ارزش بازار کاسته شده است. این یک افتضاح مدیریتی است.

طلا و ارز

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز یکشنبه ۲۸ آذر بدون هیچ تغییری، ۲۷,۴۴۲ تومان معامله شد. در طی معاملات امروز، ۲۷,۴۴۲ تومان بیشترین قیمت و ۲۷,۴۲۶ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.

نرخ صرافی ملی امروز به ۲۷۴۴۱ تومان رسید.

قیمت اونس جهانی طلا امروز یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی ثابت ماند و در بالاترین نرخ ۱۷۹۹ دلار و در پایین‌ترین قیمت ۱۷۹۶ دلار اعلام شد. قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار نیز امروز یک میلیون و ۲۸۳ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۲۷۸ ثبت شده است.

قیمت سکه امروز با روندی کاهشی به ۱۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.