خبر مهم:

حجم ویدیو: ۱۶.۴۳M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۰ دانلود ویدیو

پیش‌بینی بازار طلا و دلار / ۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز ۳۰ آذر

شاخص کل بورس برای دومین روز متوالی روند مثبت داشت. قیمت طلا و سکه روند افزاشی داشتند. بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته روند مثبت داشتند. به گزارش تجارت‌نیوز، در معاملات امروز بازار ارزهای دیجیتال، ارزش بازار با رشدی ۵٫۲ درصدی به ۲٫۳۸ هزار میلیارد دلار رسید. در بازار رمزارزها، بیت‌کوین که روز گذشته به

شاخص کل بورس برای دومین روز متوالی روند مثبت داشت. قیمت طلا و سکه روند افزاشی داشتند. بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته روند مثبت داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در معاملات امروز بازار ارزهای دیجیتال، ارزش بازار با رشدی ۵٫۲ درصدی به ۲٫۳۸ هزار میلیارد دلار رسید. در بازار رمزارزها، بیت‌کوین که روز گذشته به کانال ۴۵ هزار دلاری سقوط کرده بود، امروز با رشدی ۵٫۷ درصدی به کانال ۴۸ هزار دلاری رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته به جز بیت‌کوین کش تنها سه ارز دیگر بازدهی منفی داشته است. سلسیوس نتورک، اکومی هوبی‌ توکن به ترتیب ۲٫۳، ۰٫۸ و ۰٫۶ منفی خوردند.

بازار در حالی امروز را مثبت پشت سر می‌گذارد که برخی تحلیلگران معتقدند که بیت‌کوین می‌تواند سقف تاریخی جدیدی را در ادامه به ثبت برساند. این در حالی است که برخی دیگر هم معتقدند در صورت از دست دادن سطح حمایتی ۴۲ هزار واحدی رسیدن بیت‌کوین به کف ۲۹ هزار دلاری دور از دسترس نیست.

بورس

شاخص کل بورس امروز با حدود ۱۷ هزار واحد رشد در کانال یک میلیون و ۳۱۸ هزار واحد قرار گرفت. این دومین روز متوالی سبز در بازار سهام است. با این وجود کمبود نقدینگی همچنان بورس را رنج می‌دهد. ارزش معاملات در بازار سهام امروز حدود ۲۸۰۰ میلیارد تومان بود.

بازار سهام طی روزهای گذشته نوسانی رو به منفی بود اما از دو روز گذشته و با انتشار اخبار مثبتی از جمله توقف پذیره‌نویسی تا پایان سال و همچنین ۱۰ فرمان حمایتی برای بازار سرمایه اندکی تغییر جهت داده است.

بازار سهام این روزها برای حرکت اساسی به تزریق نقدینگی و افزایش حجم معاملات نیاز دارد. این در حالی است که حجم معاملات با وجود تمام وعده‌هایی که داده شده همچنان به ۳۰۰۰ میلیارد هم نمی‌رسد. کارشناسان معتقدند بازار سهام برای آغاز رشد به حداقل ۵۰۰۰ میلیارد تومان حجم معاملات نیاز دارد.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام درباره بازار چهارشنبه به تجارت‌نیوز گفت: فردا بازار با عرضه های زیادی آغاز می شود اما در ادامه به تعادل می رسد و بازار مثبت ملایمی خواهیم داشت.

طلا و ارز

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز سه‌شنبه ۳۰ آذر با هفت تومان افزایش، ۲۷,۳۹۳ تومان معامله شد. در طی معاملات امروز، ۲۷,۴۰۲ تومان بیشترین قیمت و ۲۷,۳۸۶ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.

قیمت اونس جهانی طلا امروز سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در بالاترین نرخ با روندی کاهشی ۱۷۹۴ دلار و در پایین‌ترین قیمت ۱۷۸۸ دلار اعلام شد. قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار نیز امروز یک میلیون و ۲۸۸ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۲۸۴ ثبت شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.