خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۷۶۰۱۵۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چه مهارت‌هایی برای ورود به بازار کار متاورس مورد نیاز است؟

چه مهارت‌هایی برای ورود به بازار کار متاورس مورد نیاز است؟

با رشد فضاهای متاورس و افزایش محبوبیت آنها، می‌توان انتظار داشت که بازار کار مشاغل مرتبط با این حوزه تا سال‌های آینده، رشد چشم‌گیری را تجربه کند و دارا بودن برخی مهارت‌ها برای ورود به این مشاغل ضروری است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برای مشغول‌ شدن در حرفه‌های حوزه متاورس، نیاز به شالوده‌ای از مهارت‌های تکنیکال، خلاقانه‌ و بیزینسی است . در ادامه به این مهار‌ت‌ها، پرداخته خواهد شد .

مهارت‌های تکنیکال در متاورس

یکی از اصلی‌ترین مهارت‌ها برای ورود به بازار کار متاورس، داشتن فهمی از تکنولوژی است . منظور از مهارت‌های تکنیکال، آشنایی با زبان‌های برنامه‌نویسی مانند پایتون، C ++ و جاوا‌ اسکریپت، ضروری است . دیگر مهارت‌های تکنیکال مورد نیاز، شامل مدل‌سازی سه بعدی، موتور‌های بازی و تکنولوژی‌های واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) است .

همچنین، به‌دلیل وابستگی این فضا به تکنولوژی بلاکچین برای ذخیره امن دارایی‌های دیجیتال و معاملات در این فضا، داشتن درکی از مفاهیم بلاکچین و دنیای ارز‌های دیجیتال نیز ضروری است .

‌نیاز به خلاقیت در متاورس

در کنار مهارت‌های تکنیکال، داشتن خلافیت و نوآوری در این مشاغل از اهمیت بالایی برخوردار است . فرد باید توانایی ساخت محیط‌های جذاب، داستان‌ها، شخصیت‌ها را در این فضا داشته باشد . داشتن سابقه در مدل‌سازی سه‌بعدی، کارهای گرافیکی و انیمیشن می‌تواند به فرد در نوآوری و خلافیت در فضای متاورس کمک کند .

متاورس

مهارت‌های کسب‌و‌کار

بهره‌مندی از هوش تجاری و بیزینسی یکی از دیگر مهارت‌های لازم برای ورود به این مشاغل است . این مهارت‌ها به افراد در تبلیغ درست تجربه‌های متاورسی و همچنین تحلیل اقتصاد‌ در این فضا کمک می‌کنند . مهارت‌های مارکتینگ و توسعه کسب‌و‌کار به دلیل رشد روز‌افزون بخش‌های مختلف متاورس بسیار مورد استفاده خواهد بود .

مهارت‌های ارتباطی

در کنار مهارت‌های پایه‌ای برای ورود به مشاغل حوزه متاورس، مهارت‌های ارتباطی نیز در پیش‌برد پروژ‌ها در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار هستند . توانایی‌ انجام کار‌های گروهی، حل مشکلات و ارتباط با افراد از مهم‌ترین مهارت‌ها هستند .

بروز‌ کردن دانش خود

برای افرادی که قصد فعالیت در این حوزه را دارند، ضروری است که دانش خود را درباره آخرین تکنولوژی‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بروز کنند . شرکت در جلسات و کنفرانس‌های این حوزه، دنبال کردن اخبار و ارتباط با متخصصان متاورس در بروز کردن دانش فرد در این حوزه، کمک خواهد کرد .

مثال‌های مشاغل در متاورس

اگر بخواهیم نمونه‌هایی از مشاغل فعلی مورد نیاز در متاورس را نام ببریم، می‌توان به معمار متاورس، طراح و استایلیست آواتارهای این فضا، مهندس نرم‌افزار AR و VR، طراح بازی‌های سه بعدی و متخصص بازاریابی در این فضا اشاره کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.