کد مطلب: ۷۵۹۲۹۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

نهنگ‌های اتریوم در حال خرید ارز دیجیتال SingularityNET

نهنگ‌های اتریوم در حال خرید ارز دیجیتال SingularityNET

به دنبال رشد پلتفرم‌های هوش مصنوعی در جهان، قیمت توکن SingularityNET با نماد AGIX افزایش چشم‌گیری داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس پلتفرم تحقیقاتی Whalestat ، توکن SingularityNET با نماد AGIX در میان ده ارز دیجیتال خریداری شده توسط نهنگ‌های اتریوم قرار گرفته است.

افزایش قیمت توکن‌های هوش مصنوعی در بازار ارز دیجیتال

از زمان عرضه چت‌بات ChatGPT و افزایش محبوبیت آن در سال 2023 و رونمایی گوگل از رقیب این چت‌بات، قیمت توکن‌های ارز دیجیتال که مرتبط با پروژه‌های هوش مصنوعی بوده‌اند، افزایش پیدا کردند. برای مثال می‌توان به ارزهای دیجیتال Fetch.ai با نماد FET و Ocean Protocal با نماد OCEAN و توکن SingularityNET با نماد AGIX اشاره کرد.

خرید AGIX توسط نهنگ‌ها

بر اساس داده‌های پلتفرم تحقیقاتی Whalestat ، توکن SingularityNET، بیشترین توکن خریداری شده توسط 100 نهنگ بزرگ اتریوم در بازار ارز دیجیتال در طی 24 ساعت گذشته بوده است. می‌توان گفت که دلیل محبوبیت SingularityNET میان سرمایه‌گذاران، افزایش محبوبیت پلتفرم‌های هوش مصنوعی بوده است.

قیمت SingularityNET

در زمان نگارش این گزارش، قیمت توکن AGIX برابر با 0.46 دلار است و ارزش بازاری معادل 552 میلیون دلار را دارد. حجم معاملات این توکن در 24 ساعت گذشته، برابر با 383,030,745 دلار بوده است. بر اساس رتبه‌بندی وبسایت coinmarketcap ، این توکن در رتبه 78 قرار دارد. میزان عرضه در گردش SingularityNET معادل 1,199,121,857 کوین AGIX، و حداکثر عرضه آن برابر با 2,000,000,000 کوین AGIX است. این توکن در روز سه‌شنبه هفته جاری، توانست رکورد 17 ماهه خود را بشکند و به قیمت 0.59 دلار برسد. در طی هفت روز گذشته، این توکن، رشد 200 درصدی را تجربه کرده است.

قیمت SingularityNET

تغییرات قیمت قیمت SingularityNET در هفت روز گذشته (منبع: Coinmarketcap)

آینده قیمت SingularityNET

با توجه به همکاری SingularityNET با شبکه کاردانو، بیش‌بینی می‌شود که این شبکه غیرمتمرکز رشد خود را ادامه دهد و توکن بومی این شبکه نیز از این همکاری متاثر شود. پلتفرم‌های پیش‌بینی قیمت توکن‌های بازار ارز دیجیتال، قیمت‌های متفاوتی را برای آینده این توکن متصور هستند. بر اساس پیش‌بینی coincodex، قیمت این توکن در یک ماه آینده به 0.99 دلار خواهد رسید و سنتیمنت فعلی آن نشان‌دهنده حالت 64 درصد Bullish و 32 درصد Bearish است. کارشناسان پلتفرم پیش‌بینی قیمت priceprediction.net، باور دارند که قیمت این توکن به حداکثر به 0.77 دلار و به حداقل 0.62 دلار و به میانگین قیمتی 0.65 دلار تا پایان سال 2023 میلادی خواهد رسید.

برای مطالعه بیشتر درباره افزایش قیمت‌ توکن‌های هوش مصنوعی در بازار ارز دیجیتال، گزارش‌های صعود دوباره قیمت توکن‌های هوش مصنوعی در بازار ارز دیجیتال و ا فزایش قیمت ارزهای دیجیتال پروژه‌های هوش مصنوعی با عرضه عمومی ChatGPT را مطالعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.