کد مطلب: ۸۷۳۵۹۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

فعال شدن هکر صرافی FTX با آغاز محاکمه سم بنکمن

فعال شدن هکر صرافی FTX با آغاز محاکمه سم بنکمن

هکر صرافی FTX پس از 10 ماه فعال شده و میلیون دلار رمزارز را چند روز پیش از آغاز محاکمه رسمی مدیرعامل سابق این صرافی، جا‌به‌جا کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از 10 ماه عدم فعالیت هکر صرافی FTX، این شخص چند روز پیش از آغاز دوره محاکمه سم بنکمن فراید، مدیرعامل سابق صرافی ورشکسته FTX، چندین میلیون دلار از مبالغ دزدیده شده از حساب کاربران این صرافی را به چندین آدرس انتقال داده است.

آغاز محاکمه مدیرعامل سابق صرافی FTX

پس از یک سال از ورشکستگی ناگهانی صرافی بزرگ رمزارز FTX، محاکمه سم بنکمن فراید، مدیرعامل سابق صرافی FTX بر اساس تقویم دادگاه، در نزدیک‌ترین تاریخ از چهارم اکتبر و در دیرترین زمان از نهم اکتبر سال جاری آغاز خواهد شد. سم بنکمن حداقل 21 روز را در فرآیند محاکمه و حضور در دادگاه به‌سر خواهد برد. در سوم اکتبر انتخاب هیئت منصفه انجام خواهد شد و رسیدگی به اتهامات پرونده کلاهبرداری این مدیرعامل احتمالا از چهارم اکتبر آغاز خواهد شد. سم بنکمن از یازدهم آگوست سال جاری توسط دادگاه نیویورک زندانی شده و با وجود درخواست‌های متعدد وکلای بنکمن برای آزادی موقت تا آغاز محاکمه رسمی، وی موفق به خروج از زندان نشده است.

فعالیت مجدد هکر صرافی FTX

پس از 10 ماه، هکری که متهم به سرقت سرمایه کاربران از صرافی FTX شده بود، فعالیت خود را مجددا آغاز کرده است. این هکر که در نوامبر سال 2022 موفق به‌سرقت 4.1 میلیون دلار از حساب‌های این صرافی شده بود، از سی‌ام سپتامبر سال جاری، حدود 10 هزار اتر که معادل 17 میلیون دلار است را به پنج آدرس مختلف منتقل کرده است.

حدود 7 هزار و 749 اتر با ارزش حدودی 13 میلیون دلار توسط این هکر به صرافی غیرمتمرکز THORChain و قرارداد Railgun منتقل شده است. همچنین، این هکر با سواپ 2 هزار و 500 اتر با ارزش 4.19 میلیون دلار، این مبلغ را به 153.4 بیت کوین با قیمت متوسط 27 هزار و 281 دلار تبدیل کرده است.

بر اساس اعلام پلتفرم تحلیل بلاکچین Spotonchain، یکی از آدرس‌های اصلی متعلق به این هکر در حال حاضر دارای 12.5 هزار اتر است. این هکر بیش از 180 هزار و 735 اتر را در 13 آدرس متفاوت نگهداری می‌کند. ارزش رمزارزهای نگهداری شده توسط این هکر حدود 302.5 میلیون دلار برآورد شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.