فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۷۸۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات بهمن موتور امروز ۸ مرداد ۱۴۰۳/ تغییر قیمت ۵ محصول + جدول

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 8 مرداد ۱۴۰۳/ تغییر قیمت 5 محصول  + جدول

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 8 مرداد 1403 پس از دو روز روند صعودی امروز دنده معکوس کشید.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 8 مرداد 1403 با تغییر در هفت محصول معاملات خود را آغاز کرد؛ طوری که در پنج محصول روند نزولی و دو محصول دیگر با روند افزایشی مواجه شدند. هرچند قیمت تعدادی از خودرو‌ها در بازار استوار ماند.

گفتنی است که اکثر محصولات داخلی و مونتاژی امروز به حالت نوسانی بیشتر به‌صورت کاهشی برگشته‌اند و شرکت بهمن موتور از این قاعده مستثنی نیست.

قیمت محصولات بهمن موتور

قیمت بازار تعداد از محصولات شرکت بهمن موتور با تغییر به کار خود ادامه دادند.

فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) از نوسانی‌ترین محصولات شرکت بهمن موتور، از ابتدای معاملات امروز 30 میلیون تومان گران‌ترشده و به نرخ دو میلیارد و 370 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

دیگنیتی پرستیژ از دیگر محصولات جذاب شرکت بهمن موتور، با کاهش 30 میلیون تومانی به قیمت دو میلیاردو 305 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی E-QM5 که قبلاً بالای سه میلیارد تومان بود اخیراً در بازاری که روند نزولی پیدا کرده به زیر سه میلیارد رسیده است. این خودرو با افت 15 میلیون تومان دیگر به قیمت دو میلیارد و 675 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

رسپکت 2 از محصولات مونتاژی پس از روند نوسانی در طول هفته پنج میلیون گران‌تر شده و امروز با کاهش 10 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 325 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‎نیوز دنبال کنید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.