فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۸۰۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات سایپا امروز ۸ مرداد ۱۴۰۳/ شاهین ۸ میلیون تومان ارزان شد + جدول

قیمت محصولات سایپا امروز 8 مرداد ۱۴۰۳/ شاهین 8 میلیون تومان ارزان شد + جدول

قیمت محصولات سایپا امروز 8 مرداد 1403 از اوج‌گیری عقب‌نشینی کرده و به روند نزولی برگشتند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت محصولات سایپا امروز 8 مرداد 1403 مشخص شد. روند قیمتی به استثنای دو محصول در تمامی خودرو‌ها عقب‌نشینی کرده‌اند، این افت قیمت با میزان و شدت متفاوتی در بین محصولات داخلی به چشم می‌خورد. البته شرکت ذکرشده نسبت به سایر شرکت‌ها بیشترین تغییر را دارد.   

با ریزش قیمت دلار و رسیدن آن به کانال 58 هزار تومانی بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی نیز به موازات آن در اکثر محصولات کاهش پیدا کردند.

قیمت محصولات سایپا

خودروهای داخلی شرکت سایپا با تبعیت از نرخ دلار با کاهش قیمت مواجه شدند.

اطلس محصول تازه‌وارد سایپا با افزایش پنج میلیون تومانی نسبت به روز‌های گذشته و بر خلاف اکثر محصولات این شرکت امروز به قیمت 535 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کوییک اتوماتیک و انواع مدل این خودرو از ابتدای معاملات امروز با روند نزولی کار خود را شروع کردند و با افت هفت میلیون و 500 هزار تومانی به نرخ 550 میلیون تومان رسیده است.

شاهین اتوماتیک G در طول چند هفته اخیر نوسانی به کار خود ادامه داد این خودرو امروز با ریزش  8 میلیون تومانی رکورردار افت در این شرکت شد به نرخ 792 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

وانت زامیاد گازسوز و انواع مدل آن از روند نزولی برخوردار شدند. خودروی مذکور با افت شش میلیون تومانی به محدود 629 میلیون تومان رسید.

Saipa (1) جدید8_page-0001

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.