فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۰۳۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات سایپا امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۳/ خیز سایپایی‌ها آغاز شد؟ + جدول

قیمت محصولات سایپا امروز 14 مرداد ۱۴۰۳/ خیز سایپایی‌ها آغاز شد؟ + جدول

قیمت محصولات سایپا امروز 14 مرداد 1403 پس از یک دوره کوتاه ریزشی، روند نوسانی به خود گرفته و امروز نیز با افت و خیز کار خود را آغاز کردند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت محصولات سایپا امروز14 مرداد 1403 مشخص شد. نمودار محصولات داخلی شرکت سایپا پس از شیب کاهشی که در دوره اخیر طی کرده از ابتدای هفته جاری به حالت نوسانی برگشته و امروز نیز همین روند را ادامه داده است. هرچند این نوسان در اکثر محصولات ایجاد شده، اما شدت آن چندان زیاد نبوده و از 500 هزار تومان تا دو میلیون و 500 هزا تومان تغییر در بین محصولات تجربه شد.

با توجه به وارد شدن نرخ دلار به کانال 61 هزار تومانی  تمامی محصولات نوسانی شدند و شرکت مذکور نسبتاً تغییر بیشتری را تجربه کرد.

قیمت محصولات سایپا

خودروهای داخلی شرکت سایپا با تبعیت از نرخ دلار نوسانی گزارش می‌شود.

شاهین G (سانروف) از کم‌نوسان‌تریم محصولات شرکت سایپا، در طول دوران پساانتخابات روند نزولی را به خود گرفته و به قیمت پایین 700 میلیون تومان رسیده بود اما در هفته جاری با روند نوسانی و افزایش قیمت مجدداً به بالای 700 میلیون تومان رسیده و اکنون با کاهش دو میلیون و 500 هزار تومانی در محدوده 719 میلیون تومانی قرار گرفت.

وانت زامیاد (رادیال) از محصولات شرکت سایپا با یک میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت 591 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک S از هاچ‌بک‌های بازار داخلی سایپا محسوب می‌شود که امروز با 500 هزار تومان افت قیمت به نرخ 419 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

ساینا S از محصولات دیگر شرکت سایپا با کاهش دو میلیون 500 هزار تومان به قیمت 426میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.