کد مطلب: ۸۵۹۸۹۷

به این بازنشستگان وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی تعلق می‌گیرد

به این بازنشستگان وام ضروری 20 میلیون تومانی تعلق می‌گیرد

صندوق بازنشستگی فولاد برای پرداخت وام ضروری 20 میلیون تومانی با نرخ کارمزد ۴ درصد به بازنشستگان، تفاهم‌نامه‌ای را با یک بانک به امضا رساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صندوق بازنشستگی فولاد در راستای اعطای تسهیلات رفاهی به بازنشستگان این صندوق تفاهم‌نامه‌ای را به امضا رساند که به واسطه آن بازنشستگان این صندوق می‌توانند وام ضروری 20 میلیون تومانی دریافت کنند.

اختصاص وام ضروری 20 میلیون تومانی به بازنشستگان فولاد

«حجت کاظمی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، همزمان با هفته دولت از امضای تفاهم‌نامه با بانک رفاه برای پرداخت وام ضروری 20 میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد.

وی گفت: پس از امضای تفاهم‌نامه صندوق و بانک صادرات که به موجب آن به بازنشستگانی که حساب حقوقی آن‌ها در بانک صادرات باشد وام ضروری پرداخت می‌شود، با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم با بانک رفاه نیز تفاهم‌نامه مشابهی امضا کنیم تا حدود ۴۵ هزار بازنشسته‌ای که حساب حقوقی آن‌ها در بانک رفاه است وام ضروری 20 میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۲۴ ماهه دریافت کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز شنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به سایت صندوق فولاد برای دریافت وام به صورت الکترونیکی مراجعه کنند.

کاظمی گفت: با توجه به اینکه حساب حقوقی بخشی از بازنشستگان صندوق در بانک ملی است، درصدد هستیم تا با این بانک نیز تفاهم‌نامه مشابهی منعقد کنیم و پیگیری‌های ما در این خصوص ادامه دارد.(ایرنا)

ثبت نام وام ضروری بازنشستگان غیرحضوری شد

چندی پیش صندوق بازنشستگی فولاد از غیر حضوری شدن فرآیند ثبت نام وام ضروری بازنشستگان خبر داد.

صندوق بازنشستگی فولاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: به اطلاع بازنشستگان معزز صندوق فولاد می‌رساند به منظور رفاه حال این عزیزان، فرآیند ثبت نام وام ضروری بازنشستگان صندوق، کاملا غیرحضوری شده و بازنشستگان محترم می‌توانند با مراجعه به نشانی neservices.irsbf.ir اقدام به ثبت‌نام و درخواست وام نمایند.(صدآنلاین)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.