کد مطلب: ۸۹۰۸۶۵

زمان عرضه پیکاپ کاپرا در بورس کالا اعلام شد

زمان عرضه پیکاپ کاپرا در بورس کالا اعلام شد

عرضه پیکاپ کاپرا در بورس کالا طی سه‌شنبه هفته جاری، 30 آبان‌ماه، انجام خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، گروه بهمن قصد دارد تا پیکاپ کاپرا را در بورس کالا عرضه کند.

عرضه کاپرا در بورس کالا طی سه‌شنبه هفته جاری، یعنی 30 آبان‌ماه انجام خواهد شد.

طی این عرضه، 100 دستگاه پیکاپ کاپرا 2 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. سایر اطلاعات عرضه بورسی گروه بهمن به شرح زیر است:

برنامه عرضه کاپرا در بورس کالا، آبان‌ماه 1402

برنامه عرضه کاپرا در بورس کالا

کاپرا 2 فیس‌لیفت یکی از محصولات جدید گروه بهمن به شمار می‌آید که طی سال 1401 به بازار عرضه شده است. این پیکاپ تغییرات ظاهری متعددی را در نمای جلو تجربه کرده است. بیشترین حجم تغییرات در بخش چراغ‌ها قابل مشاهده هستند؛ جایی که چراغ‌های صاف و تخت جای خود را به چراغ‌های برآمده داده‌اند. گروه بهمن این پیکاپ را برای نخستین‌بار در جریان نمایشگاه خودرو مشهد 1401 معرفی کرد.

با وجود تغییرات ظاهری، هیچ تفاوت دیگری در بخش فنی پیکاپ کاپرا 2 فیس‌لیفت رخ نداده است. زیر کاپوت این پیکاپ همان پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی قرار دارد که حداکثر 125 اسب‌بخار قدرت و 200 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس پنج‌سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به هر دو دیفرانسیل خودرو را بر عهده دارد.

با توجه به وزن خالص 1.75 تنی کاپرا 2، نباید انتظار شتاب‌گیری خارق‌العاده‌ای از این خودرو داشت. در واقعیت نیز چنین موضوعی رخ می‌دهد و این پیکاپ پس از صرف 16 ثانیه، از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

همانند بخش فنی، در قسمت تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز اتفاق جدیدی در کاپرا 2 فیس‌لیفت رخ نداده است. تجهیزات ایمنی این پیکاپ را همچنان دو کیسه هوا، سیستم توزیع نیروی ترمز و ترمز ضدقفل تشکیل می‌دهند. بنابراین سامانه کنترل پایداری هنوز به آن افزوده نشده است. درحال‌حاضر قیمت کاپرا 2 فیس‌لیفت از سوی گروه بهمن ۹۶۳,۲۰۳,۰۰۰ تومان اعلام شده است. این پیکاپ در بازار آزاد نیز حدود یک میلیارد و 50 میلیون تومان قیمت دارد.

 

منبع : دیجیاتو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.