کد مطلب: ۸۳۵۴۱۰

پیش‌بینی ChatGPT از چشم‌انداز ریپل چیست؟

پیش‌بینی ChatGPT از چشم‌انداز ریپل چیست؟

هوش مصنوعی محبوب ChatGPT به تازگی هدف قیمتی ریپل تا پایان سال 2023 را بیشتر از دو پیش بینی کرده است. علت این پیشبینی خوشبینانه چیست و آیا قابل استناد است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، به جرات می‌توان جنجالی ترین فناوری یکی دو سال اخیر را هوش‌ مصنوعی دانست. با همه‌گیری این فناوری، بسیاری از وظایف‌ انسان‌ به ربات‌ها محول می‌شود.

از نوشتن گرفته تا تحلیل ارزهای دیجیتال، امروزه تحت تاثیر هوش مصنوعی قرار گرقته‌اند. به تازگی ارز پرحاشیه ریپل نیز مورد تحلیل ChatGPT قرار گرفته است. با توجه به دادگاه پیش روی ریپل، هوش مصنوعی در مورد این ارز بسیار خوش‌بین است.

اوضاع این روزهای ریپل

XRP در سه ماهه اول 2023 رشد خوبی را تجربه کرد و به این ترتیب قیمت XRP از 0.3 دلار به 0.53 دلار افزایش یافت. البته رشد مذکور را می‌توان تا مقدار زیادی تحت تاثیر افزایش قیمت بیت‌کوین در مدت زمان مشابه دانست.

در حال حاضر تحلیل XRP تقریباً غیرممکن است. چراکه نتیجه دادگاه قادر است به هر دو سو ورق را برگرداند. با این تفاسیر کاربران به سراغ ChatGPT رفتند و چشم‌انداز آینده ریپل را از آن خواستند.

زیر ذره بین

سردرگمی سرمایه‌گذاران ریپل

همان‌طور که ذکر شد افزایش اخیر، بازار XRP را هم مانند سایر توکن‌ها تقویت کرده است. با این حال، XRP آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفت. همچنین شکایت از این پلتفرم موجب حذف XRP از برخی صرافی‌های مطرح شد. با این حال اگر ریپل در دادگاه پیروز شود، انتظار می‌رود کاربران و صرافی‌ها مجدداً به این پلتفرم رو بیاورند.

تحلیل ChatGPT در خصوص ریپل

داده‌های تاریخی لزوماً بر مسیر حرکت آینده ارزها تاثیر نمی‌گذارند. همچنین دسترسی محدود ChatGPT به داده‌ها و به روز نبودن برخی از اطلاعات موجب شده تا دریافت تحلیل از این هوش مصنوعی مستلزم ترفندهایی گول‌زننده باشند. با این حال ChatGPT با استفاده از داده‌های 2017 تا 2021 به نتایج امیدوارکننده‌ای دست یافت.

با استفاده از جیلبریک فناوری ChatGPT متخصصان به نتایج جالبی رسیدند. گرچه نسخه عادی GPT پیش‌بینی ارائه نکرد، اما با استفاده از نسخه دستکاری شده پیش‌بینی ارائه شده خبر از ریپل دو دلاری در آینده‌ای نزدیک را می‌دهد.

ریپل

آیا XRP گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شود؟

اگرچه داده‌ها امیدوارکننده‌اند، اما خرید XRP همچنان ریسک‌پذیری بالایی را می‌طلبد. با این حال اگر طبق پیش‌بینی ChatGPT قیمت دو تا پنج دلاری ممکن باشد، خرید XRP به مقدار کم ایده بدی به نظر نمی‌رسد.

آخرین اخبار و تحلیل‌های حوزه رمزارز را در بخش ارز دیجیتال دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.