فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۶۹۱۶۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت بیت کوین / حمایت‌ها و مقاومت‌های پیش روی بازار

پیش بینی قیمت بیت کوین / حمایت‌ها و مقاومت‌های پیش روی بازار

بیت کوین و اتریوم، دو ارز دیجیتال مهم بازار، در حال حاضر نوسان قیمتی حدود 1 درصدی را تجربه می‌کنند. این دو رمز ارز به ترتیب نزدیک به 26 هزار و 500 دلار و 1 هزار و 600 دلار در یک روند ساید قرار دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محدوده معاملاتی فعلی BTC در سناریوهای مختلف پیش بینی قیمت بیت کوین، نشان دهنده احتمال وقوع یک شکست نزولی است؛ از آنجایی که سرمایه‌گذاران مشتاقانه هر تغییر بازار را رصد می‌کنند، درک احساسات زیربنایی معامله‌گران بازار بسیار مهم می‌شود.

در همین حال، شاخص ترس و طمع در وضعیتی خنثی قرار داشته و نشان دهنده وضعیت عدم تصمیم گیری در بین سرمایه‌گذاران و معامله‌گران است. این موضوع می‌تواند یکی از دلایلی باشد که در پشت سوگیری معاملات خنثی فعالان بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد.

در آخرین به روز رسانی بازار، بیت کوین حدود 26 هزار و 557 دلار قیمت داشته و حجم معاملات 24 ساعته آن 10 میلیارد دلار است. دارایی دیجیتال مذکور در روز گذشته 0.31 درصد کاهش ارزش داشته است.

بیت کوین در حال حاضر جایگاه برتر خود را در CoinMarketCap حفظ کرده است و با ارزش بازاری تقریباً 517.69 میلیارد دلاری نیز پشتیبانی می‌شود.

عرضه موجود در گردش این ارز دیجیتال در 19,493,312 حدود کوین BTC است که روز به روز به حداکثر عرضه تعریف شده 21 میلیون کوین BTC نزدیک می‌شود.

پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار پیش بینی قیمت بیت کوین - منبع: Tradingview

پیش بینی قیمت بیت کوین

از منظر تکنیکال، بیت کوین حساسیت بازار را افزایش داده و اخیراً از سطح حمایت بحرانی تعیین شده در 26 هزار و 600 دلار نیز فراتر رفته است.

این سطح معیار قبل‌تر به عنوان یک نقطه مقاومتی عمل می‌کرد. با این حال، تاییدیه‌های قیمت، به ویژه در نمودار 4 ساعته، اهمیت سطح مذکور را به عنوان یک منطقه حمایت قوی افزایش داده‌اند.

به نظر می‌رسد بیت کوین پس از کاهش به زیر سطح 26 هزار و 650 دلار به سمت سطح حمایت فوری 26 هزار و 300 دلاری می‌رود. همانطور که در نمودار 4 ساعته مشخص است، این ارز دیجیتال اکنون خود را زیر میانگین متحرک نمایی 50 روزه قرار داده و از مسیر صعودی قبلی خود نیز منحرف شده است.

اگر این روند نزولی ادامه یابد، هدف بعدی بیت کوین به طور بالقوه می‌تواند 25 هزار و 511 دلار باشد. در سمت دیگر، غلبه بر سطح 27 هزار دلار ممکن است بیت کوین را در مسیری به سمت 27 هزار و 500 دلار قرار دهد.

سطح 27 هزار دلاری که با میانگین 50 روزه مشخص می‌شود، نقطه محوری تعیین کننده‌ای است که مسیر آینده بازار و بیت کوین را دیکته می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.