کد مطلب: ۸۸۰۰۷۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت اتریوم / خریداران روند نزولی چند ماهه را تغییر می‌دهند؟

پیش بینی قیمت اتریوم / خریداران روند نزولی چند ماهه را تغییر می‌دهند؟

قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته 1.5 درصد افزایش یافته و در حال حرکت به سمت سطح 1 هزار و 579 دلار است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخلاف افزایش قیمت اتریوم، این ارز دیجیتال در هفته گذشته 2 درصد و در دو هفته گذشته 9 درصد کاهش داشته و همچنین این آلت‌کوین از ابتدای سال 32 درصد افزایش یافته است.

پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار پیش بینی قیمت اتریوم، منبع: Tradingview

پیش بینی قیمت اتریوم

و با توجه به اینکه امروز پس از نزدیک به یک هفته وضعیت منفی در بازار ارز دیجیتال، به نظر می‌رسد که اتریوم به طور بالقوه در روند پایداری قرار دارد. تحلیلگران باور دارند، سناریو پیش‌بینی قیمت اتریوم در جلسات آتی ممکن است از سطح 1 هزار و 500 دلار نیز فراتر رود.

مهم‌تر از همه، شاخص قدرت نسبی در نمودار قیمت اتریوم (خط بنفش) شروع به صعود به سمت سطح 50 کرده است. این رقم نشان‌دهنده احتمال افزایش شتاب حرکت اتریوم است. همچنین پیش از اینکه اتریوم در شرایط اشباع خرید قرار گیرد، فضای زیادی برای رشد بیشتر قیمت باقی گذاشته است.

در عین حال، میانگین متحرک نمایی 30 روزه (خط زرد) اتریوم اکنون بسیار کمتر از میانگین 200 روزه (خط آبی) قرار دارد که به طور معمول می‌توان انتظار داشت که اتریوم در آینده نزدیک مجدداً روند صعودی خود را آغاز کند.

آینده روشن در انتظار اتریوم

با توجه به اینکه این ارز دیجیتال، احتمالاً بهترین اخبار و رویدادهای فاندامنتال را در بین آلت کوین‌های موجود در بازار دارد و با توجه به اینکه قیمت اتریوم از زمان بازار رکودی سال 2023 به شدت آسیب دیده است، می‌توان انتظار تغییر روند نزولی آن و آغاز یک رالی صعودی را داشت.

با این حال، با توجه به اینکه نهنگ‌ها همچنان در حال ارسال اتریوم به صرافی‌ها هستند، نمی‌توان درباره شروع این روند صعودی در اتریوم اظهار نظر دقیقی داشت. با این حال برخی تحلیلگران بر این باورند که در بازه میان مدت و بلند مدت، تنها یک راه پیش روی اتریوم قرار دارد، آن هم مسیر صعودی است.

در سمت دیگر، اتریوم در بازار آلت‌کوین و اکوسیستم کریپتو تسلط خود را همچنان حفظ کرده و سهم 54 درصدی از کل این بخش را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، در چند ماه گذشته اخبار مثبتی از سوی شرکت‌هایی مانند PayPal و Visa منتشر شده است که نشان می‌دهد، اتریوم احتمالاً به‌عنوان بلاکچین قرارداد هوشمند برای موارد قابل پیش‌بینی همچنان باقی می‌ماند.

به عبارت دیگر، به بیان برخی از تحلیلگران فعال در فضای مجازی، هر کسی که بخواهد سبد ارزهای دیجیتال متنوعی را نگهدارد، عاقلانه نیست که از اتریوم چشم پوشی کند، زیرا اکنون زمان بسیار خوبی برای خرید این آلت کوین است. در سمت دیگر، این احتمال نیز وجود دارد که در چند هفته آینده قیمت این ارز دیجیتال به سطح 1 هزار و 600 دلار بازگردد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.