کد مطلب: ۸۸۴۷۶۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت دوج کوین/ روند صعودی آلت کوین‌ها ادامه دارد؟

پیش بینی قیمت دوج کوین/ روند صعودی آلت کوین‌ها ادامه دارد؟

قیمت دوج کوین طی 24 ساعت گذشته 10 درصد افزایش یافته است. با توجه به رشد قیمت بیت کوین، آیا می‌توان گفت که بازار آلت کوین در حال بازیابی مسیر صعودی خود است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دوج کوین طی 24 ساعت گذشته 10 درصد افزایش یافته و به سطح 0.072201 دلار در روزی که بازار رمز ارزها یک درصد رشد را تجربه کرده، دست یافته است.

دوج کوین اکنون 23 درصد بازدهی را در طی یک هفته کسب کرده است. این در حالی است که بازدهی این میم کوین طی دو هفته گذشته حدود 25 درصد بوده است. با این حال، با توجه به افزایش تنها 2.5 درصدی این توکن نسبت به قیمت آن از ابتدای سال، دوج کوین احتمالا زمینه زیادی برای رشد و بازیابی دارد. این موضوع به این معنی است که در آینده نزدیک، موج‌های صعودی بیشتری در راه است.

نمودار پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار پیش بینی قیمت دوج کوین، منبع: TradingView

پیش بینی قیمت دوج کوین

با توجه به اینکه قیمت دوج کوین به شدت افزایش یافته است، تعجبی ندارد که امروز شاهد تقویت شاخص‌های فنی آن باشیم. شاخص قدرت نسبی دوج کوین (خط بنفش) به تازگی به سطح 80 رسیده است. این وضعیت نه‌تنها فشار خرید را نشان می‌دهد، بلکه نشان‌دهنده پتانسیل رخداد یک رالی قیمتی است.

با این حال، میانگین 30 روزه دوج کوین (خط زرد) به تازگی شروع به افزایش به سمت میانگین 200 روزه (خط آبی) کرده و قبل از رسیدن به آن به مدتی زمان نیاز دارد. این مسئله نشان می‌دهد که قیمت دوج کوین می‌تواند قبل از اینکه معامله‌گران شروع به فروش آن کنند، کمی صعود کند.

سطح حمایت این میم کوین (سطح سبز) یک نشانه مثبت دیگر را ارائه می‌دهد. خریداران جامانده از این آلت کوین می‌توانند در صورت اصلاح قیمت، در سطح حمایت مذکور اقدام به بررسی قیمت دوج کوین کنند.

همه این نشانه‌ها دلالت بر این دارند که قیمت دوج کوین می‌تواند در یک یا دو هفته آینده تا 0.080 دلار افزایش یابد؛ البته مشروط بر اینکه روند بازار صعودی بماند. از دید تحلیلگران بازار اما این احتمال وجود دارد که مثبت بودن بازار همچنان تداوم یابد و معامله‌گران به طور فزاینده‌ای انتظار دارند SEC تعدادی ETF بیت کوین را در طی هفته‌های آینده تائید کند.

در حالی‌که این موضوع لزوماً به‌طور مستقیم روی دوج کوین تأثیر نمی‌گذارد، اما می‌تواند یک تائید بر مشروعیت بازار رمز ارزها در چشم عموم سرمایه‌گذاران باشد. به این ترتیب، تاثیرات سودمندی برای قیمت دوج کوین خواهد داشت. در بلندمدت، هواداران دوج کوین همچنان امیدوارند که پلتفرم X (توئیتر سابق) در نهایت پرداخت‌های دیجیتال را با استفاده از دوج کوین، معرفی کند.

همچنین در حالی که X به صراحت به هیچ برنامه‌ای برای دوج کوین اشاره نکرده است، اما از منظر هواداران این ارز دیجیتال، X در حال کار روی استفاده از این میم کوین در نوعی پرداخت دیجیتال است. با توجه به اینکه ایلان ماسک از حامیان قدیمی دوج بوده است، مطمئناً نمی‌توان پرداخت دوج کوین در X را جایگزین ارز دیجیتال دیگری کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.