کد مطلب: ۹۰۰۰۱۰

محدودیت ترافیکی محورهای شمالی در پایان هفته

محدودیت ترافیکی محورهای شمالی در پایان هفته

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با انتشار جدول زمانبندی محدودیت ترافیکی محورهای شمالی اعلام کرد که آزادراه تهران-شمال برای روز جمعه یکطرفه خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، طبق اطلاعیه مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا، تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در صورت پرحجم بودن تردد و اعلام مامورین در محل، روز چهارشنبه ۹ اسفندماه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز) به مقصد چالوس بصورت یکطرفه خواهد بود.

با این حال از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ساعت ۲۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می شود. همچنین از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس به طور کامل مسدود خواهد شد.

در ادامه از ساعت ۱۷ روز جمعه تردد از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می گردد. از ساعت ۲۳ نیز طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه بازگشایی خواهد شد. طی این مدت تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

پلیس راهور فراجا این هفته محدودیت تردد در نظر گرفته است که در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه، محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

تردد تمامی کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.