فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۰۶۹۶

سخنرانی مدیرعامل یک­پی در اجلاس بین‌المللی بریکس­پلاs

یک‌پی، پیشگام در ارائۀ پیشرفته­ترین روش­های پرداخت آنلاین بین­المللی

سخنرانی مدیرعامل یک­پی در اجلاس بین‌المللی بریکس­پلاs

امیراحسان برخورداری، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شرکت راهکارپرداز یک‌پی، ضمن سخنرانی در همایش بریکس­پلاس به میزبانی روسیه در مرکز اکسپوفُروم سن­پترزبورگ، به لزوم بازتعریف روش­های پرداخت فرامرزی، همگام با پیشرفت­های جدید هوش مصنوعی، بلاکچین و صنعت فین­تک، تأکید کرد.

این همایش با حضور چهره­های شاخص اقتصادی گروه بریکس برگزار شد و در بخش سخنرانی­ها در شاخۀ افق­های جدید و فرصت­های پیش روی بریکس، امیراحسان برخورداری در کنار مهمانان دیگر این بخش از جمله چن ژیگانگ، مدیرعامل پارک تجارت و فناوری روسیه و چین؛ شیخ محمد بن حم، عضو شورای ملی امارات متحدۀ عربی؛ آرتور گرشبرگ و الکساندر آگافونوف شرکای R-Line روسیه، با محوریت اهمیت استقبال از فناوری­های نوین در ارتباطات کشورهای عضو بریکس برگزار شد.

عصر دیجیتال با سرعت حیرت­آوری در حال پیشرفت است و تحولات ژئوپلیتیکی فرصت­ها و چالش­های جدیدی را در حوزۀ تجارت پدید می­آورند. با ورود آرژانتین، مصر، اتیوپی، ایران، عربستان سعودی و امارات متحدۀ عربی به گروه بریکس، فصل جدیدی در تاریخ همکاری این کشورها ورق خورده است. با آغاز ژانویۀ 2024، اعضای جدید این گروه برای تدوین یک دستورالعمل مشترک، و نیز مشخص کردن مسیرهای اقتصادی و تجاری، گرد هم خواهند آمد. تمرکز ویژۀ این نشست بر کنار گذاشتن روندهای محدودکنندۀ کسب­وکارها و مشخص کردن راهکارهایی برای رشد و توسعۀ تبادلات کشورهای عضو خواهد بود. متخصصان خبره در این نشست گروه بریکس، مهم­ترین و موفقیت­آمیزترین روش­های نوین ورود به بازارهای جدید بین­المللی را مطرح خواهند کرد.

12

امیراحسان برخورداری در این همایش دربارۀ جدیدترین روش­های پرداخت بین­المللی، اهمیت به خدمت گرفتن هوش مصنوعی و پتانسیل­های شبکۀ بلاکچین برای دگرگون کردن سیستم بانکداری دیجیتال به سخنرانی پرداخت. او با تجربیات ارزشمندی که در حوزۀ فین­تک، به­ویژه پرداخت­های بین­المللی، دارد با تشریح نظام­های جدید پرداخت بین­المللی، اذعان کرد: «در چشم­انداز جدید عصر دیجیتال، صنعت­ فین­تک و ادغام شدن هوش مصنوعی و تکنولوژی­های جدید پرداختی باهم، نه تنها روش­های جدیدی پیش روی نظام­های بانکداری دیجیتال قرار می­گیرد، بلکه در آینده­ای بسیار نزدیک شکل جدیدی از بانکداری بین­المللی ابداع خواهد شد، به همین دلیل لزوم اتحاد کشورها، و شرکت­های بین­المللی، بیش از پیش حس می­شود تا بتوانند پرداخت­ها و تبادلات مالی فرامرزی را گسترش دهند.»

13

 

مدیرعامل شرکت یک‌پی ضمن اشاره به فعالیت­های بین­المللی این شرکت در خاورمیانه و کشورهای دیگر، اذعان کرد که یک پی این فرصت بسیار مناسب را پیش روی خود می­بیند که جهت رشد در فضای بین­الملل برای ارائۀ تکنولوژی­ها و تجربیاتش به شرکت­های مستعد خارج از ایران به میدان بیاید. همچنین کشورهای گروه بریکس می­توانند با همکاری­های سازندۀ خود، بستر بسیار خوبی برای گسترش و پیشرفت فناوری­های دیجیتال و شرکت­های حوزۀ فین­تک باشند.

شرکت یک‌پی با سابقۀ شش سال فعالیت در حوزۀ توسعۀ صادرات خُرد همگام با کسب­وکارهای آنلاین، جدیدترین زیرساخت­ها، روش­های پرداخت و درگاه­های آنلاین را برای دریافت درآمدهای بین­المللی به کسب­وکارها، شرکت­های دانش­بنیان، فعالان حوزۀ استارتاپی و افراد ارائه می­دهد تا بتوانند در بازارهای جهانی حاضر شوند و مشتریان بین­المللی داشته باشند. همچنین مرکز آموزش و توسعۀ صادرات یک­پی (مراتوص) در دو سال اخیر با هدف توانمندسازی کسب­وکارهای کوچک و متوسط برای ورود به بازارهای جهانی، در مسیر توسعۀ صادرات خُرد کشور گام برداشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.