کد مطلب: ۸۹۹۷۹۷

افزایش عجیب مصرف بنزین در میانه زمستان

افزایش عجیب مصرف بنزین در میانه زمستان

وزیر نفت، از افزایش مصرف روزانه بنزین به 132 میلیون لیتر به‌دلیل اوج‌گیری سفرهای برون‌شهری در تعطیلات اخیر خبر داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، درحالی که در میانه زمستان به‌سر می‌بریم و در این موقع از سال انتظار ثبت پیک جدید مصرف بنزین وجود ندارد، مصرف روزانه بنزین افزایش عجیب و غریب داشته است.

ثبت رکورد جدید در مصرف بنزین

اول اسفند‌ماه بود که جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، میزان مصرف روزانه بنزین کشور را 115 میلیون لیتر اعلام کرد. حال، امروز جواد اوجی، وزیر نفت، از افزایش مصرف روزانه بنزین به 132 میلیون لیتر خبر داده است.

طبق خبری که وزارت نفت منتشر کرده، وزیر نفت امروز در حاشیه بازدید از مرکز دیسپچینگ شرکت ملی نفت ایران، در حضور خبرنگاران صداوسیما و رسانه‌های روابط عمومی وزارت نفت و جایی که خبرنگاران خبرگزاری‌ها و دیگر رسانه‌های رسمی حضور نداشتند، اظهار داشت: "همزمان با کاهش شدید دمای هوا و استمرار شبکه گازرسانی کشور، شرکت‌های ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و پخش فرآورده‌های نفتی بیش از 132 میلیون لیتر بنزین را در تعطیلات اخیر توزیع کردند."

بنا به گفته وزیر نفت، دلیل افزایش عجیب و غریب مصرف روزانه بنزین، اوج‌گیری سفرهای برون‌شهری در تعطیلات اخیر بوده است. در این صورت، در تعطیلات اخیر، به مثابه ایام نوروز، سفرهای برون‌شهری انجام شده که رکوردی نوروزی در میانه زمستان در مصرف بنزین به‌ثبت رسیده است.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.