کد مطلب: ۸۹۱۰۴۴

پنجاه و هفتمین جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه آغاز شد

پنجاه و هفتمین جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه آغاز شد

​ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، نشست علنی امروز- چهارشنبه یکم آذر ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۱۹۲تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی بررسی شود.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دو جانبه و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه تجارت (اعاده شده از شورای نگهبان ) از دیگر برنامه‌های امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سوم مهرماه کار بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه را در صحن مجلس آغاز کرده‌اند و در پنجاه و شش جلسه گذشته، لایحه ۱۱۷ ماده‌ای بحث و بررسی شد و از هفته گذشته بررسی مواد ارجاعی به کمیسیون در دستور کار مجلس قرار گرفته است .

مجتبی یوسفی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آخرین جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه است و اگر در نوبت صبح به اتمام نرسد احتمال دارد نوبت عصر هم تشکیل شود.

وی افزود: هفته آینده مجلس جلسه علنی ندارد و نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه می‌روند.

 

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.