خبر مهم:

کد مطلب: ۸۷۳۱۸۸

رصد قیمت کالاهای اساسی در هفته دوم مهر + جدول

رصد قیمت کالاهای اساسی در هفته دوم مهر + جدول

رصد قیمت کالاهای اساسی در هفته دوم مهر نشان می‌دهد که بازار به نسبت آرام و از ثبات نسبی برخوردار است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رصد میدانی قیمت کالاهای اساسی در بازار نشان می‌دهد: قیمت شکر متنوع است؛ به طوری‌که هر کیلو شکر به شکل فله‌ای ۲۸ هزار تومان بوده و شکر بسته‌بندی شده هر کیلو بین ۳۴ تا ۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خنک شدن هوا سبب شده تا نرخ برخی محصولات از جمله تخم مرغ نسبت به شهریور نیز روند افزایشی داشته باشد. در تابستان هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی بدون بسته‌بندی فروشگاهی بین ۷۵ تا ۸۵ هزار تومان به فروش می‌رسید این عدد در هفته ابتدای مهر به ۱۰۵ تا ۱۲۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت مرغ در ۳ هفته اخیر تغییری نداشته و هر کیلو گوشت مرغ گرم ۷۸ هزار تومان خرید و فروش می‌شود این در حالی است که نرخ مصوب آن ۷۳ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت‌ها در بازار گوشت قرمز هم متنوع بوده و هر کیلو گوشت قرمز تنظیم بازار که عموماً وارداتی است ۳۱۶ هزار تومان و نرخ گوشت دام داخل حدود ۵۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

تن ماهی و رب گوجه فرنگی در بین محصولات کنسروی دارای قیمت دولتی بوده و در حال حاضر با وجود افزایش نرخ رب گوجه فرنگی، همچنان کالاها با قیمت سال گذشته در بازار موجود است. فروشندگان این محصولات را با تخفیف بین ۳۹ تا ۴۲ هزار تومان به فروش می‌رسانند.

در جدول زیر قیمت کالاهای اساسی در هفته دوم مهر را مشاهده کنید.(تمام قیمت‌ها به هزار تومان است).

4

قیمت کالاهای اساسی

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.