کد مطلب: ۸۹۰۷۹۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲۸ آبان ۱۴۰۲/ حرکت معنادار خریداران در بازار ارز

قیمت دلار امروز 28 آبان 1402/ حرکت معنادار خریداران در بازار ارز

قیمت دلار امروز 28 آبان ماه سال 1402 نسبت به روزهای قبل تغییری نداشت و دلار در محدوده 50 هزار و 500 تا 600 تومان در بازار معامله شد. این چندمین روز متوالی است که قیمت دلار بدون تغییر ثابت مانده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار به ثبات رسیده است اما معامله‌گران در مجموع می‌گویند روند قیمتی دلار کاهشی است و احتمال کاهش بیشتر قیمت دلار وجود دارد.

این کاهش قیمت دلار در بازار آزاد در حالی است که قیمت انواع ارز در مرکز مبادله برخلاف تغییرات یکی دو تومانی هفته‌ها و ماه‌های گذشته و روند کاهشی بازار آزاد، افزایشی شده است.

قبل از این معامله‌گران بازار گفته بودند مرز حساس قیمت دلار در بازار محدوده 50 هزار و 800 تومان است. به گفته این گروه اگر قیمت دلار این محدوده را از دست بدهد، قیمت در بازار می‌تواند به کف کانال 50 هزار تومان میل کند و این به معنای کاهش بیشتر قیمت دلار است.

 دلار امروز 28 آبان 1402

در انتهای هفته گذشته بود که دلار این مرز حساس قیمتی را از دست داد و به میانه کانال 50 هزار تومان برسید. به همین دلیل اکنون خریداران و معامله‌گران منتظرند که قیمت دلار به کف این کانال برسد و احتمال کاهش بیشتر قیمت دلار را می‌دهند.

اما در حالی که برخی از معامله‌گران می‌گویند بازار ارز از مشتری خارج شده اما پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد که بازار ارز مشتریان مخصوص خود را دارد و تعداد خریداران بیشتر از تعداد فروشندگان است. مساله ای که نشان می‌دهد معامله‌گران به افزایش قیمت دلار امید دارند و برای همین در تلاشند تا دلار را در کف قیمتی کنونی خریداری کنند و از نظر آنها قیمت دلار در بازار افزایشی است.

افزایشی‌ها معتقدند در شرایط کنونی قیمت دلار به کف کانال رسیده و احتمال کاهش بیشتر قیمت دلار وجود ندارد. این گروه معتقدند بر خلاف وعده‌های بازارساز، احتمال ورود دلار به کانال 49 هزار تومان ضعیف است و احتمالا دلار اکنون در کف قیمتی خود قرار دارد

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.