کد مطلب: ۸۹۰۸۹۲

قیمت دلار امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۲/ دلار ۴۹ هزار تومان شد

قیمت دلار امروز 29 آبان 1402/ دلار 49 هزار تومان شد

قیمت دلار پس از چند ماه مقاومت، امروز وارد کانال 49 هزار تومان شد. بازار ارز در ادامه چه مسیری را پشت سر می‌گذارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، در چند ماه گذشته قیمت دلار در بازار تهران در محدوده کانال 49 هزار تومان به ثبات رسیده بود و علی‌رغم تلاش افزایشی‌های بازار، دلار حرکت محسوسی نداشت.

اما از ابتدای آبان ماه و همزمان با جنگ حماس و اسرائیل، قیمت دلار کانال 50 هزار تومان را رد کرد و حتی توانست تا کانال 53 هزار تومان هم بالا برود. با کاهش دامنه جنگ و خروج ایران از این مرحله، قیمت دلار روند کاهشی پیدا کرد. اما معامله‌گران معتقد بودند که رقم 50 هزار تومان کف قیمت دلار است و دلار به زیر این رقم وارد نمی‌شود.

اما امروز 29 آبان ماه معاملات بازار آزاد در حالی آغاز شد که دلار با قیمت 49 هزار و 950 تومان در بازار معامله شد و کف قیمتی چند هفته گذشته را شکست.

 دلار 29 آبان

پیش از این هم معامله‌گران پیش بینی کرده بودند که اگر قیمت دلار محدوده 50 هزار و 700 تومان را رد کند، روند کاهشی قیمت دلار ادامه پیدا می‌کند و دلار کماهش می‌شود. اما نکته مهم این است که دلار بتواند خود را در این محدوده نگه دارد.

چون با وجود ورود دلار به کانال 49 هزار تومان، در همان ساعات اولیه قیمت دلار مجددا به کانال 50 هزار تومان برگشت. قیمت دلار فردایی در کانال‌های تلگرامی هم حدود 50 هزار و 100 تا 200 تومان است. این مساله نشان می‌دهد که فعلا قدرت افزایشی‌های بازار بیشتر است و علی‌رغم ورود دلار به کانال 49 هزار تومان، این کاهش قیمت پایدار نیست.

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.