فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۱۷۸۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / ورود سکه بهار آزادی به کانال ۲۶ میلیونی

قیمت طلا و سکه امروز 11 آذر ۱۴۰۲ / ورود سکه بهار آزادی به کانال 26 میلیونی

قیمت طلا و سکه امروز روند افزایشی دارد، به گونه‌ای که سکه بهار آزادی وارد کانال 26 میلیون تومانی شده است. امروز دلار روند کاهشی دارد اما انس افزایشی است.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز شنبه 11 آذر، تا لحظه تنظیم این خبر طلا و سکه افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. قیمت طلا از نیمه کانال دو میلیون تومانی گذشت. قیمت سکه تمام، قطعات سکه و مثقال طلا نیز صعودی است.

قیمت دلار که در روزهای پایانی هفته افزایش قیمت را تجربه کرده بود، امروز کاهشی شده است. انس اما با وجود تعطیلی بازارهای جهانی در برخی منابع روند افزایشی دارد و با 1.57 رشد به 2,072.13 رسیده است. 

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر، با حدود 37 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، دو میلیون و 515 هزار و 500 تومان معامله می‌شود. 

اما آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی و 29 میلیون و 497 هزار تومان است؛ حدود 295 هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز کاری گذشته. 

نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز، با حدود 211 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، حدود 26 میلیون و 108 هزار تومان معامله می‌شود. 

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود 18 هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، به چهار میلیون و 850 هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی اما با حدود 72 هزار تومان کاهش، امروز به حدود یک میلیون و 453 هزار تومان رسیده است.

قیمت طلا و سکه

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در اولین روز هفته، نیم سکه با 150 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، با قیمت 15 میلیون و 600 هزار تومان معامله می‌شود. حباب نیم سکه نیز با حدود هشت هزار تومان افزایش، روی سه میلیون و 275 هزار تومان ایستاده است.

همچنین امروز ربع سکه، با 150 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، با قیمت 10 میلیون و 600 هزار تومان داد و ستد می‌شود. حباب ربع سکه نیز با حدود 80 هزار تومان افزایش، به چهار میلیون و 435 هزار تومان رسیده است.

در این میان، سکه گرمی با 45 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، با قیمت پنج میلیون و 900 هزار تومان معامله می‌شود. حباب این سکه نیز با حدود 10 هزار تومان افزایش، دو میلیون و 865 هزار تومان است.

هر مثقال طلا نیز با حدود 155 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، با قیمت 10 میلیون و 865 هزار تومان معامله می‌شود. 

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه با وجود روند کاهشی امروز دلار، روند صعودی دارد. نرخ ارز در روزهای پایانی هفته روند افزایشی داشت و از کف کانال 50 هزار تومانی جدا شده بود. از سوی دیگر نرخ انس نیز این روزها روند افزایشی دارد. این دو عامل، باعث شده است که امروز بر خلاف روند کاهشی دلار، طلا و سکه افزایشی باشد. 

کارشناسان اقتصادی نیز تحرکات بازار سکه و طلای داخلی را بیشتر متاثر از انس جهانی می‌دانند. آنها سقف قیمت سکه امامی را منطقه ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی و کف آن را محدوده ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی عنوان می‌کنند (برای اطلاعات بیشتر پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اذر ۱۴۰۲ را بخوانید.)

 

مطالعه دو گزارش پیش بینی طلا و سکه و قیمت طلا و سکه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ پیشنهاد می‌شود.    

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار طلا و ارز بخوانید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.