فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۲۳۲۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

مدیرعامل شرکت رمز ارزی گری اسکیل استعفا کرد / تحولات جدید در راه است؟

مدیرعامل شرکت رمز ارزی گری اسکیل استعفا کرد / تحولات جدید در راه است؟

شرکت رمز ارزی گری اسکیل اعلام کرد که از ماه آگوست، مدیرعامل جدید این شرکت، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مایکل سوننشاین، مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی رمز ارز گری اسکیل، از سمت خود در این شرکت بزرگ استعفا کرد. جانشین سوننشاین در این شرکت، مدیر پیشین شرکت بانکداری گلدمن ساکس، پیتر مینتزبرگ، خواهد بود.

استعفای مدیرعامل شرکت رمز ارزی گری اسکیل

بر اساس اعلام بنیان‌گذار و مدیر گروه DCG، که شرکت مادر گری اسکیل به‌شمار می‌رود، این انتقال قدرت در پانزدهم آگوست سال جاری، انجام خواهد شد. سوننشاین در سال 2014 به این شرکت پیوسته بود و در سال 2021، به سمت مدیرعاملی ارتقا پیدا کرده بود. با استعفا از این سمت، وی به دنبال دیگر علایق خود در بازار رمز ارز خواهد رفت. 

بری سیلبرت، مدیرعامل گروه DCG، در این‌باره گفت:«با آماده‌سازی فاز بعدی رشد شرکت رمز ارزی گری اسکیل، خوشحال هستیم که به پیتر مینتزبرگ به‌عنوان مدیرعامل جدید گری‌اسکیل از پانزدهم آگوست، خوشامد بگوییم. پیتر بیش از 20 سال سابقه در شرکت گلدمن ساکس و شرکت مدیریت‌های دارایی مانند بلک راک و اوپنهایمر فاندز دارد.» 

کارنامه مدیرعامل پیشین با صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین

شرکت گری اسکیل در سال 2013 بنیان‌گذاری شده است و یکی از مشهورترین و موفق‌ترین شرکت‌های مدیریت دارایی رمز ارزی در جهان با بیش از 50 میلیارد دلار ارزش، به‌شمار می‌رود. در طی 10 سال حضور مایکل سوننشاین به‌عنوان مدیرعامل، وی نقشی کلیدی در آغاز عرضه اولین صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین در ایالات متحده آمریکا داشت. 

گری اسکیل یکی از نخستین شرکت‌های حوزه رمز ارز بود که صندوق ETF اسپات بیت کوین را در آمریکا عرضه کرد. صندوق ETF تراست فاند (GBTC) این شرکت، در یازدهم ماه ژانویه، تبدیل به ETF شد. این صندوق که از سال 2013، فعالیت خود را آغاز کرده بود، برای اولین بار در این زمان معاملات بیت کوین را انجام داد.

صندوق GBTC گری اسکیل، بزرگترین ETF درون زنجیره‌ای بازار و دارای بیش از 287 هزار و801 بیت کوین، معادل 19.3 میلیارد دلار است. سهم بازاری GBTC نیز معادل 34.9 درصد است. با این وجود، میزان هزینه پرداختی توسط مشتریان برای این صندوق بسیار بالا و معادل 1.5 درصد است، در صورتی که هزینه پرداختی متوسط در این صعنت، بین 0.20 تا 0.25 درصد است. بر اساس اطلاعات Factset، صندوق GBTC، از ماه ژانویه سال جاری میلادی، شاهد 17 میلیارد دلار جریان خروج بوده است، چرا که هزینه کارمزد مدیریتی آن نسبت به رقیبان آن، بسیار بالا است. 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد؛ همچنین با توجه به نوسانات بالای قیمتی در این بازار لازم است قیمت‌ها در لحظه بررسی شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.