به گزارش تجارتنیوز، جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی، ضمن تایید خبر ردصلاحیت گفت: رد صلاحیت شدم و علت آن را نمیدانم.
او همچنین در پستی اینستاگرامی از مردم حوزه انتخابیه اش و مردم ایران تشکر کرده و نوشته است؛ خدا را گواه میگیرم در این مدت ذره ای به دنبال منافع خودم، خانوادهام و نزدیکانم نبودهام. و بارها مورد شماتت و ملامت دوستانم قرار گرفتم و در راه خدمت به مردم، رفاه و آرامش را بر خودم حرام کردم.

فقط بخاطر اعتراض خودرو رد کردن این عند نامردی است کار نماینده اعتراض است نه سکوت درمجلس
تو که راست میگی.شما گند زدید به جامعه
شاسیبلندچی دریافتکرده.اییانه