خبر فوری:

خبر مهم:

حجم ویدیو: ۲۹.۰۹M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۲۴ دانلود ویدیو

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

نسخه ژاپنی شوالیه تاریکی/ معرفی بازی Ghost Of Tsushima

حامد اناری حامد اناری

گیم یا بازی رایانه‌ای دیگر از صرف سرگرمی خارج شده و امروزه ما با صنعت گیمینگ مواجه هستم. همین باعث می‌شود روزبه‌روز شاهد گیم‌های بهتر و باکیفیت‌تر و در کل جذاب‌تری باشیم. بازی Ghost Of Tsushima تنها یکی از این موارد است.

به گزارش تجارت‌نیوز، سامورایی در لغت به زبان ژاپنی به معنا خدمتگزار یا خادم است. سامورایی می‌تواند در هر کجا از جامعه مشغول خدمت خود باشد. اما چیزی که بیشتر از سامورایی در ذهن عموم متصور می‌شود جنگجوهای منقرض‌شده ژاپن قدیم است. ژاپنی که هنوز به‌واسطه تکنولوژی متحول نشده بود و در کنجی از دنیا، برای خود دنیایی دیگر ساخته بود. 

بازی Ghost Of Tsushima ژاپن قدیم را به تصویر می‌کشد. تنوع این فضا برای هر انسانی جذاب بوده و هست. همین مساله در چشمگیر بودن این بازی تاثیر بسزایی داشت. شما در ای بازی نقش جین ساکای را بازی می‌کنید. جنگجوی جوانی که خیلی زود مسئولیت سنگین تقایل با متجاوزان بر شانه‌اش سنگینی می‌کند و مجبور به تربیت خود برای نبردهای سخت می‌شود. فرماندهان دشمن را شکست می‌دهد و با خیانتکاران مبارزه می‌کند. مبارزه‌هایی جذاب و دیدنی و تکرارنشدنی شکل می‌گیرد که هر گیمری را به خود جذب می‌کند. 

داستان بازی بسیار جذاب و گیراست. وظیفه‌ای خطیر یعنی دفاع از وطن در جریان است. جهان بازی ظرایف زیادی دارد. تجربه فوق‌العاده‌ای عرضه می‌شود و صرف بودن در محیط را لذت‌بخش می‌کند. 

در این ویدئو به شرح مختصری بر بازی Ghost Of Tsushima می‌پردازیم. در برنامه شصت پلاس به معرفی تازه‌های تکنولوژی و گیم‌ های محبوب می‌پردازیم. نظرات شما قطعاً سازنده خواهد بود. می‌توانید برای بازی‌های بعدی پیشنهاد دهید و به ما در این راه کمک کنید.

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.