به گزارش تجارتنیوز، خودروسازان روزهای خوبی را پشت سر نمیگذارند. آنها حتی در دوره رشد ۱۰۰ درصدی قیمت در سال گذشته بیش از ۱۴۰ درصد رشد زیان داشتهاند.
طبق آخرین گزارشها میزان زیان ناشی از ارزانفروشی به ۸۰ هزار میلیارد تومان رسیده و با وجود این، همچنان سیاست پیشفروش خودرو را ادامه میدهند.
علاوه بر این، آنها در تحویل خودروهای پیشفروش معمولا چند ماهی تاخیر دارند و همین مساله باعث گلایه مشتریان آنها شده است. در این شرایط آنها تعهد جدید دیگری را نیز پذیرفتهاند.
در قرارداد اخیر خودروسازان آنها متعهد شدهاند ۳۰ هزار دستگاه خودرو به صورت اقساط پنج ساله به جانبازان، خانوادههای معظم شهدا و مدافعین حرم تحویل بدهند.
در هفته اخیر، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری میان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ایران (ایدرو)، شرکتهای خودروسازی ایران خودرو و سایپا با بنیاد شهید و امور ایثارگران و بانک مرکزی گفته است: از ابتدای امسال، حدود ۱۲۰ هزار دستگاه خودروی سواری در ایران خودرو تولید شده است.
آن طور که اقتصادنیوز روایت کرده بود، به موجب این تفاهمنامه، هماهنگی و همکاری در واگذاری ۳۰ هزار دستگاه خودرو به صورت اقساط پنج ساله به جانبازان، خانوادههای معظم شهدا و مدافعین حرم توسط دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا با هدف تسهیل در تردد جانبازان و خانواده های معظم شهدا صورت خواهد گرفت.
سهم گروه صنعتی ایران خودرو از مجموع خودروهای تحویلی، ۱۸ هزار دستگاه از شش محصول پر فروش شامل پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو پارس TU5، سورنپلاس، راناپلاس، دنا پلاس اتوماتیک و سمند ال ایکس است.
آخرین اخبار خودرو را در صفحه خودرو دنبال کنید.
قسطی
اقا دروضعیت
خل
امیدوارم خدا عزیزم
ذذد
دروغه
زنگ بزنین بنیاد شهید بپرسین میگن بهتون که چیزی اعلام نشده بهشون
باسلام به همه دوستان عزیز مردم عزیز ایران اگرما الان زنده هستیم وخیلی راحت میایم اینجا متن مینویسیم به خاطرمردانه دلیر وشجاع که جوانشونو عمرشونو گڋاشتن به خاطرمردمه ایران من خودم شخصأشرمنده این دلیران هستم وتا آخرعمرم مدیونه این مردان شجاع هستم دوستان خواهشن به این دلیران توهین نکنید
چاپلوس
یه جوری خبر سازی میکنن هر کی از دور ببینه فک میکنه مملکت برا جانبازها و خانواده شهداس در صورتی که من خیلی ها رو دیدم صورتشون و با سیلی سرخ نگه میدارن و آبرو داری میکنن یکیش پدر خود من. ایشالا هرکجا هستید سالم و تندرست باشید
چرندی بیش نیست دادش من فرزند شهیرم با چهار تا بچه هم بیکارم هم مستاجر نه ماشین میدن نه وام
بی عرضگی از خودته.هزاربار تا حالا استخدامی گذاشتن.الانم تا اخر سال دوبار استخدامی گذاشتن.هرجا بری بهت وام میدن.کار میدن.مجوز میدن.
شرایط اقساط به به چه صورت هستش؟
سلام.ایران تنهاکشوری هست که نتونسته به مجروحان وکشته شدگان جنگی خدمات بده.برید تحقیق کنید داخل کشورهای دیگه تامتوجه بشید.همین آمریکاکه به افغانستان حمله کرد برید ببینیدمجروحان آمریکایی داخل کشورشون چه خدماتی میگیرند.کمی تفکر…..
امروز رفتم بنیاد شهید واسه داییم بپرسم شرایط رو گفت هر جانباز سه دستگاه خودرو میدن هر شهید ۵ تا حقوقهاشونم قراره بشه ۲۰ میلیون ، حال اینان واقعا برای مملکت جنگیدند یا برای پول والا امام حسین هم بخاطر پول قیام نکرد ۲۰ میلیون ینی پول ۳ تا کارمند ینی پول ۶ تا کارگر آیا حلال هست؟!!!! قرار شد یک ماشین هم به من بده داییم آخه دامادشم هر کی جانبازه بره بنیاد شهید اسمشو بنویسه تا تموم نشده پنجتا پنجتا میدن برای اعضای خانواده
اینقدر دروغ بافتی … که هرکس بخونه متوجه میشه …… لاقل کمتر دروغ مینوشتی که همونا را باور کنند ……
خیلی هم ناراحت نباش ….. هنوز جنگ تموم نشده که …. اگه فکر میکنی این امکانات ( که در حد دروغ شما هم نیست ) در مقابل جان عزیزانتون ارزش داره و مهمتر ، اگه توانایی (شجاعت و جگرش را داری ) ….. خب برو ثبت نام کن … برو بجنگ ….. هر چند فکر نکنم با این طرز تفکر بتونی حتی فکر ثبت نام برای جنگیدن را داشته باشی ……
???
سلام من برادر شهید هستم مادرم بیمار بود پایش قطع شده بود بعدازاینکه مادرم به رحمت خدا رفت یه روز بعدش زنگ زدن که ویلچر راهرچه سریعتر به بنیاد تحویل دهید حالا خیلی از خدا بی خبرها میگن بنیادشهید ماشین وامکانات دراختیار خانواده ی شهداوجانبازان قرار میدهد اینااز یه ویلچر کارکرده نمیگذرند میان چیزی مفتی بدن تاحالاکه ندیدیم
من پدرم جانباز 70 درصد هستش. به شرافتم قسم اگر این چیزی که تو میگی اگر راسته و دروغ نیست حاضریم نصفشو با افتخار به تو بدیم و هر کس دیگه ای که بتونه حرف تو رو ثابت کنه. بسم الله
دروغ محض هست. هیچ بخشنامه یا دستورالعملی ندادن. الکی فقط دارن جوسازی میکنن. من فرزند شهیدم، تا الان ۲۲ بار در قرعه کشی خودرو ثبت نام کردم ولی هیچی به هیچی. کسانی هم که میفرمایند خانواده شهداء دنیا را خوردن، راه باز هست! همین فردا برید سوریه و بچه هاتون را یتیم کنید تا بهشون قول خودروی بنجل قسطی همراه با منت بدن…
کذب محض میگی
من خودم جانباز۲۵درصدم هنوز هیچ ماشینی نگرفتم
بگو داییت یکیشون بده به تو
سلام همسرمن جانباز40درصد.امروزرفت بنیاددرباره ماشین قسطی سوال کردگفتن همه خبرهادروغه .به این خبرهاگوش نکنین.پس قابل توجه اونایی که میگن همه چیزبرای جانبازانه.قضاوت الکی نکنین ازاول جنگ تا حالا مافقط یک وام مسکن چندسال پیش شامل حالمون شد.نه بهمون حقوق میدن نه چیزدیگه.تاحالا ماشین که هیچ حتی ی لاستیک وپیچ ماشین هم بهمون ندادن
واللا بخدا