خبر مهم:

کد مطلب: ۳۷۶۳۶۵

دلار به کانال ۱۳ هزار تومان سقوط کرد / ارزانی ۴.۵ درصدی دلار صرافی ملی در یک روز

دلار به کانال 13 هزار تومان سقوط کرد / ارزانی 4.5 درصدی دلار صرافی ملی در یک روز

در حالی که روز گذشته قیمت دلار در صرافی ملی 14 هزار و 650 تومان بود امروز با کاهشی بیش از 4.5 درصدی به 13 هزار و 980 تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، لحظاتی قبل صرافی ملی قیمت دلار امروز را 13 هزار و 980 تومان اعلام کرد تا بعد از مدت‌ها مجدد قیمت دلار صرافی ملی به کانال 13 هزار تومان برگردد.

در حالی که روز گذشته قیمت دلار در صرافی ملی 14 هزار و 650 تومان بود امروز با کاهشی بیش از 4.5 درصدی به 13 هزار و 980 تومان رسید.

قیمت یورو نیز توسط صرافی ملی 15 هزار و 880 تومان در حالی اعلام شده که دیروز این نرخ 16 هزار و 600 تومان بود. بدین ترتیب قیمت یورو نیز در امروز نسبت به دیروز 4.3 درصد افت داشته است.

باید دید افت قیمت 670 تومانی دلار و 720 تومانی یورو در امروز چقدر ادامه دارد و آیا امروز صرافی ملی باز هم نرخ‌ها را کاهش خواهد داد؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این حرکت بانک مرکزی اونم به کمک دلارای پیاز و گوجه و گزارش همزمان صدا و سیما و سوتیشون که خبرنگار اقتصادی! گفت : اینجا دلارو اصلا نمیخره هیچکس و قیمت ۱۲ و ۱۱ میدن!!!! اونم در حالی که صرافی ۱۳۸۰۰ میخرید
    نشون دهنده اینه که بانک مروزی میخواست مثل مهر پارسال نردم رو بترسونه بفروشن دلاراشونو مفت که واقعا کار […]اما نتونست خوشبختانه و مردم اینبار فهمیدن که بتنک مرکزی به فکر منافع مردم نیست و دیگه ننیفروشن تا دلار بالاتر بره و در سود بفروشن تازه اگر بخوان