به گزارش تجارتنیوز، بازار سهام تهران امروز شنبه ۹ شهریور ماه با ۲ درصد رشد شروع به کار بسیار خوبی داشت.
بر این اساس شاخص کل با ۵ هزار ۱۳ واحد رشد، به ۲۸۳ هزار و ۶۸۸ واحد رسید.
«فولاد»، «فملی»، «فارس»، «رمپا»، «وغدیر»، «کگل» و «شتران» تاثیرگذار ترین نمادهای نیم ساعت ابتدایی بودند.

فرابورس شرکتها ورشکسته است ولی سهامش میره بالا غیرمنطقیه
همه اش حبابه و دلالیه!!!وقتی تو کشوری که بدترین اوضاع اقتصادیش اینجوریه، تولید وضعش نابسامان و خرابه!بیکاری بیداد میکنه! تموم کارخونه ها ورشکسته و تعطیل شده ان!!بورس ارزشش چجوری میره بالا؟؟!!!چنان با کله بخوره زمین که هزاران نفر سکته بزنن!!