کد مطلب: ۷۵۹۰۵۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

قیمت دلار امروز ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / اسکناس آمریکایی در تله بازارساز

قیمت دلار امروز 19 بهمن 1401 / اسکناس آمریکایی در تله بازارساز

قیمت دلار امروز هم در تله بازارساز گرفتار است به نحوی که قیمت‌ها در بازار آزاد به رشد تمایل نشان می‌دهند اما بازارساز همچنان دلار را در کانال روزهای قبل سرکوب می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار بازار آزاد امروز اندکی رشد نشان می‌دهد؛ با این حال تلاش برای صعود به اندازه‌ای نیست که بتواند قیمت را وارد کانال بالاتر کند. به نظر می‌رسد فعلا بازارساز پیروز این میدان است و توانسته قیمت‌ دلار را در پله چهارم کانال 40 هزار تومانی سرکوب کند.

بر این اساس امروز هم قیمت دلار بازار آزاد همچنان در همان محدوده روزهای گذشته نوسان می‌کند اما نسبت به قیمت آغاز روز و قیمت روزهای گذشته رشد خفیفی نشان می‌دهد.

قیمت دلار امروز 19 بهمن 1401

قیمت دلار در نرخ‌های مختلف

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی امروز 43 هزار و 25 تومان بوده است که با قیمت بازار آزاد فاصله دارد. در همین حال آخرین نرخ صرافی‌ها هم که با نظارت بانک مرکزی تعیین می‌شود رقم 43 هزار و 455 تومان را نشان می‌دهد که آن هم با قیمت بازار آزاد همچنان فاصله دارد.

دلار نیمایی هم بر اساس دستور جدید بانک مرکزی روی عدد 28 هزار و 500 تومان فریز شده است.

قیمت دلار در بازارهای همسایه

قیمت دلار در بازارهای همسایه هم امروز نوسانات اندکی را تجربه می‌کنند. قیمت دلار در بازار هرات امروز در کف کانال 40 هزار تومانی در جا می‌زند و در لحظه تنظیم این گزارش به 43 هزار و 130 تومان رسیده است.

قیمت دلار در بازار سلیمانیه اما اندکی افزایشی است؛ در همین حال معاملات فردایی این ارز هم سیگنال افزایشی می‌دهند. به نحوی که آخرین معامله نقدی ثبت شده در این بازار روی رقم 44 هزار و 950 تومان بوده و قیمت فردایی از مرز 45 هزار تومان گذشته است.

در همین حال باید اشاره داشت که قیمت یورو نیز بر اساس اعلام سامانه بازار متشکل ارزی اکنون 46 هزار و 196 تومان است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.