خبر مهم:

کد مطلب: ۷۲۷۵۷۱

تجارت‌نیوز از بازار طلا و سکه گزارش می‌دهد؛

طلا و سکه در مسیر صعودی

طلا و سکه در مسیر صعودی

قیمت طلا و سکه از ابتدای معاملات امروز با نوسانات زیادی روبرو بوده که عموما قیمت‌ها را به سمت بالا سوق داده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا و سکه از ابتدای معاملات امروز روند افزایشی را تجربه کرده است. به نظر می‌رسد بازار فلز گران‌بها در هر دو بخش سرمایه‌گذاری و مصرفی داغ شده باشد. این در حالی است که قیمت طلای جهانی با افت مواجه بوده است.

در بازار داخلی اما معامله‌گران به دلیل برخی نااطمینانی‌های سیاسی و اقتصادی، چشم‌انداز رشد را برای قیمت طلا و سکه پیش بینی می‌کنند. بر همین اساس قیمت طلای 18 عیار امروز به یک میلیون و 506 هزار و 900 تومان رسیده است.

قیمت سکه امامی در حال حاضر به میلیون و 385 هزار تومان رسیده است. این نوع از سکه امروز روی قیمت میلیون و 347 هزار تومان بازگشایی شده بود. حباب سکه امامی امروز یک میلیون و 719 هزار تومان است.

سکه بهار آزادی هم امروز 15 میلیون و 509 هزار تومان است. قیمت بازگشایی این نوع از سکه 15 میلیون و 507 هزار تومان بوده و اکنون نیز با نوسان روبروست. حباب سکه بهار آزادی 838 هزار تومان است.

نیم سکه هم امروز 8 میلیون و 850 هزار تومان قیمت خورده که نسبت به قیمت روز گذشته تفاوتی نکرده است. حباب نیم‌سکه هم‌اکنون یک میلیون و 523 هزار تومان است.

قیمت ربع سکه نیز امروز 5 میلیون و 850 هزار تومان است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است. حباب ریع سکه اکنون دو میلیون و 184 هزار تومان است.

سکه گرمی هم سه میلیون و 350 هزار تومان است. این نوع سکه هم نسبت به روز گذشته تغییری نداشته و حباب آن یک میلیون و 545 هزار تومان است.

خبرهای بیشتر درباره طلاو سکه را اینجا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.