کد مطلب: ۳۷۶۳۹۲

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت پیاز در روزهای آینده ارزان می‌شود / صادرات پیاز همچنان ممنوع است

قیمت پیاز در روزهای آینده ارزان می‌شود / صادرات پیاز همچنان ممنوع است

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه از کاهش قیمت پیاز در روزهای آینده خبر داد و گفت: با توجه به سیل‌های اخیر در استان‌های مختلف کمبودی در تامین میوه‌های تابستانه نداریم. بنابراین قیمت میوه‌ها در فصل تابستان گران نخواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت پیاز ارزان خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: قیمت پیاز در آینده باز هم ارزان خواهد شد. در حال حاضر کف قیمت هر کیلو پیاز از دو هزار و 500 تومان آغاز شده و هر کیلو پیاز ممتاز به قیمت سه هزار و 500 هزار تومان می‌رسد.

اسدالله کارگر افزود: طی ماه‌های گذشته و به‌طور مقطعی قیمت هر کیلو پیاز به 12 تا 13 هزار تومان رسید. این بحران در مدت اندک شکل گرفت و حالا این محصول به قیمت واقعی خود نزدیک شده است.

او در بخش دیگر سخنانش از تداوم توقف صادرات پیاز خبر داد و اظهار کرد: همچنان صادرات پیاز به کشورهای منطقه متوقف است. البته ما از ارزآوری فروش میوه و محصولات صیفی‌جات ناراحت نیستیم اما معتقدیم که محصولات تولیدشده کشاورزی ابتدا باید ارزان به دست مردم برسد و بعد صادر شود.

fruit market cost

کارگر با اشاره به وضعیت میوه در فصل تابستان گفت: با توجه به سیل‌های اخیر در استان‌های مختلف کمبودی در تامین میوه‌های تابستانه نداریم. بنابراین قیمت میوه‌ها در فصل تابستان گران نخواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.