کد مطلب: ۶۶۷۳۸۵

دادستان کل کشور:

کشور امن است

کشور امن است

دادستان کل کشور در افتتاحیه نشست کمیته صیانت از حقوق مردم گفت: القای ناامنی در جامعه مطلوب نیست و کشور ما امن است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، منتظری در حاشیه افتتاحیه نشست کمیته صیانت از حقوق مردم در جمع خبرنگاران درباره اینکه ایا در زمینه سرقت از بانک ملی برای رییس بانک و مسئولان بانک ملی پرونده‌ای تشکیل شده است؟ گفت: موضوع در دست رسیدگی است و اتفاقی است که اخیرا واقع شده و قطعا دستگاه قضایی دنبال آن است و حتما ما پیگیری می کنیم و اگر در این زمینه افرادی قصوری داشته باشند برخورد قانونی با آنها خواهیم کرد و سعی می‌شود حقوق کسانی که ضایع شده است به حقشان برسند.

به نقل از ایسنا ، وی درپاسخ به سوال دیگر مبنی براینکه از این باب که در جامعه احساس ناامنی را بوجود آورده آیا مدعی العموم می تواند ورود کند گفت: یک واقعه‌ای در کشور گسترده‌ای مثل ایران عزیز؛ این گونه حوادث نمی‌تواند ناامنی ایجاد کند البته حادثه ای غیرقابل قبول است و حتما باید ابعاد این قضیه قبلا در جاهای دیگر پیش‌بینی شود که شاهد اینگونه حوادث نباشیم و این طور نیست با یک حادثه این چنینی بگوییم در جامعه ناامنی ایجاد شده است؛ القای ناامنی در جامعه مطلوب نیست.

وی گفت: همه مسئولان وظیفه دارند این مسائل را دنبال کنند و دنبال هم خواهد شد اما مردم می‌بینند که کشور امن است و این گونه حوادث نامطلوب و تاسف آوری است و باید سعی کنیم که حوادث اتفاق نیفتد.

منتظری در پاسخ به این سوال درباره حادثه متروپل و اینکه آیا بازداشتی جدیدی داشتید؟ گفت: اقدامات قضایی زمان بر است و وقتی حادثه ای این چنین رخ می‌دهد و ۴۳ نفر فوت می‌کنند و تعدادی مصدوم می‌شوند و هنوز نتوانستند آواربرداری را به پایان برسانند؛ قطعا زمان براست ولی ما تاکید کردیم و مسئولان قضایی در اهواز و آبادان به طور جدی آن را دنبال می کنند که بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن، به نتیجه برسیم.

وی گفت: بازداشتی‌های جدیدی هم نداشتیم و تعداد همان قبل است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.