کد مطلب: ۱۴۴۵

˝وایبر˝ هزینه خدمات مجانی خود به کاربران را از کجا تهیه می‌کند؟

وایبر و سایر نرم‌افزارهایی که در ظاهر کاربردی هستند در باطن اطلاعات کاربران میلیونی خود را در اختیار شرکت‌های مختلف قرار داده و از این طریق کسب درآمد می‌کنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، "وایبر" شبکه‌ای با 450 میلیون کاربر که ارزش ذاتی‌اش به کاربران آن است و اینکه این شبکه‌ها گزیده‌ای از اطلاعات ما را

وایبر و سایر نرم‌افزارهایی که در ظاهر کاربردی هستند در باطن اطلاعات کاربران میلیونی خود را در اختیار شرکت‌های مختلف قرار داده و از این طریق کسب درآمد می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "وایبر" شبکه‌ای با 450 میلیون کاربر که ارزش ذاتی‌اش به کاربران آن است و اینکه این شبکه‌ها گزیده‌ای از اطلاعات ما را به شرکت‌ها می‌فروشند امری بدیهی است چرا که در غیر این صورت جدا از سود نکردن، قادر به پرداخت طراحی نرم‌افزار و سرورهای خود نخواهند بود.

وایبر، واتس‌آپ و سایر اپلیکیشن‌هایی از این دست، خوب یا بد، کاربردی یا غیرکاربردی روزانه اطلاعات میلیون‌ها کاربر را در سرورهایی خارج از کشور ذخیره و در زمان مناسب به ارگان‌های مختلف می‌فروشند و این تنها راه درآمد این نرم‌افزارهاست.

جالب است بدانید، گفتگوی هر 2 نفر در وایبر هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیون تومان می‌شود که این شرکت بابت آن از کاربران هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.