کد مطلب: ۴۱۰۱۵۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین آمار از ثبت نام مسکن ملی / ظرفیت کدام شهرها باز است؟

آخرین آمار از ثبت نام مسکن ملی / ظرفیت کدام شهرها باز است؟

براساس آخرین آمارها از مسکن ملی ظرفیت ثبت نام در استان قم تکمیل شده، در استان خراسان شمالی ثبت نام در شهر بجنورد امکان‌پذیر است و در خصوص دو استان دیگر نیز چند شهر دارای ظرفیت هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز اولین روز ثبت نام مسکن ملی در چهار استان سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و قم بود و تا پنج‌شنبه ادامه دارد.

براساس اطلاعاتی که از سامانه «طرح اقدام ملی تولید مسکن» وزرات راه و شهرسازی اقتباس شده است، ظرفیت استان قم تکمیل شده است.

اما وضعیت ثبت نام در سه استان دیگر به این نحو است؛ تا ساعت 9 و 30 دقیقه امروز چهارشنبه، شهرستان‌های نیمبلوک، طبس مسینا، شوسف، سه قلعه و زهان از استان خراسان جنوبی دارای ظرفیت هستند و متقاضیان ثبت نام و دارای شرایط از این شهرستان می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نکته قابل توجه در خصوص وضعیت ظرفیت‌ها در استان خراسان شمالی این است که تنها ظرفیت ثبت نام در شهر بجنورد مرکز این استان تکمیل نشده و امکان ثبت نام برای دیگر شهرستان‌های آن وجود ندارد.

همچنین شش شهرستان با نام‌های خاش، دوست محمد، سیرکان، شهرک علی اکبر، گشت، نصرت آباد و هیدوچ در استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت هستند.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امروز آخرین آمار از تعداد ثبت نام‌کنندگان را منتشر کرده است که براساس آن در روز دوم ثبت‌نام متقاضیان برنامه اقدام ملی مسکن تا ساعت هفت صبح امروز ۲۲ آبان ماه، تعداد 17 هزار و 687 نفر ثبت نام کرده‌اند.

در خراسان شمالی هزار و 747 نفر، خراسان جنوبی دو هزار و 448 نفر، سیستان و بلوچستان 9 هزار و 92 نفر ثبت‌نام کرده‌اند. همچنین در استان قم که ظرفیت آن تکمیل شده ثبت نام چهار هزار و 400 نفر انجام شده است.

آیا تا پایان زمان ثبت نام برای این چهار استان ظرفیت شهرهایی که باقی مانده تکمیل می‌شود؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عماد

    خداازتون نگذره توزاهدان 2ساعت سایت رابازگذاشتن ظرفیت پرشدهرکی چندتاخونه داره وبازم ثبت نام کردن نمیزارن یه بدبخت بیچاره مثل مابا5تابچه صاحب خونه بشیم سریع ظرفیتش پرشدچرااین طرح راگذاشتین که داغ دلمونابیشترکنین دختربجه9ساله ام گریه میکنه که چراثبت نام نشدیم خداازتون نگذره

  • ناشناس

    سلام چرا تو شهر های بزرگ مثل اصفهان ثبت نام ندارید ؟مگه مردم اصفهان انسان نیستند که این طرح شامل حال اونا نمیشه؟پس این چه طرحییه که دارید گلچین میکنید و به دلخواه ثبت نام میکنید؟واقعا این طرح دولت خنده داره و باعث تاسفه بازم صد رحمت به احمدی نژاد

  • ناشناس

    ۱۵ دقیقه تو سنندج ظرفیت تکمیل شد اخه این همه مردم ۶۰۰ نفر خدا وکیلی ما دهه شصتی ها بزرگ ترین ستم ها در حقمون شده.یا مجردیم یا متاهلیم و توش موندیم

  • ناشناس

    هنوز دوساعت نگذشته ظرفيت كردستان پر شد

  • ناشناس

    أين مسخره باديا چيني هنود دوساعت نگذشته طرفين كردستان بپرشد جمعة كنيد بريد درزي كنيد فقط إينو بلديد

  • ناشناس

    واقعا این چه ثبت نامی بود تو شهر ما نیم ساعته گفتن ظرفیت تکمیله

  • سروش

    سلام اهواز ظرفيت زود پر شد تمديد نميكنن؟؟؟؟

  • ناشناس

    سلام اهواز ظرفيت زود پر شد تمديد نميكنن؟؟؟؟

  • ناشناس

    چقدزودظرفیت تکمیل شددوباره ثبت نام نمیکنن؟؟؟

  • ناشناس

    تبریز بیست دقیقه ای پر شد مگه بالای درخت خوابیده بودن یا چی نشستم تو کافینت گف سایت باز نیس بعد اسممو میخاست بزنه گفت ظرفیت تکمیله