کد مطلب: ۴۱۰۰۱۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سامانه آباد چه ارتباطی با مسکن ملی دارد؟

سامانه آباد چه ارتباطی با مسکن ملی دارد؟

در ابتدا سامانه آباد به عنوان سایت ثبت نام مسکن ملی معرفی شد اما هم‌اکنون سامانه‌ای به این نام وجود ندارد و متقاضیان باید از طریق سامانه اقدام ملی تولید مسکن به نشانی https://tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، موضوع ثبت نام برای طرح مسکن ملی از ابتدا با نام سامانه آباد کلید خورده و در بسیاری از اخباری که منتشر شده از این سامانه برای ثبت نام در این طرح نام برده شده است.

اباذر جابری، مدیر کل برنامه ریزی و تحقیقات مسکن شهری بنیاد مسکن در ابتدای شهریور ماه امسال اعلام کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه آباد بنیاد مسکن به آدرس Abad.bonyadmaskan.ir در این طرح ثبت نام کنند.(باشگاه خبرنگاران جوان)

اما طی یک هفته اخیر که این طرح فاز جدی‌تر به خود گرفت و ثبت اولیه آن برای چهار استان از امروز ساعت 10 آغاز شد، سامانه با آدرسی که ذکر شد وجود ندارد و متقاضیان ثبت نام باید برای ثبت نام به سایت https://tem.mrud.ir/ مراجعه کنند.

در حال حاضر در برخی از لینک‌هایی که برای سامانه آباد در نظر گفته شده به طور خودکار این لینک به سامانه با آدرس https://tem.mrud.ir/ وارد می‌شود، به نظر می‌رسد احتمالا ابتدا نام این سایت آباد بوده و پس از آن تغییر داده شده است.

نکته قابل توجه این است که جستجو سامانه آباد برای ثبت نام در طرح مسکن ملی به نتیجه نمی‌رسد و متقاضیان باید به سایتی که در بالا آمده مراجعه کنند که در قسمت میانی نوار بالای سایت عبارات «طرح اقدام ملی تولید مسکن» و در قسمت راست عبارت «وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران» درج شده است.

همچنین مراجعان برای ثبت نام باید در سمت چپ سایت بر روی گزینه «ورود به ثبت نام» کلیک کنند که با این کار به طور مستقیم به صفحه ثبت نام وارد می‌شوند.

در قسمت ثبت نام پس از مطالعه شرایط متقاضیان و اعلام موافقت با آن، باید هر یک از بخش‌های شهر و محل سکونت، مشخصات، مشخصات افراد تحت تکفل، سابقه سکونت، تعهدات مالی، ملک، بررسی و تایید نهایی و تایید شماره همراه توسط متقاضیان ثبت نام در این سامانه انجام شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • fffffffff

    سلام برای استان کرمان ثبتنام کردم قبلا ولی 12هزار تومن باید پرداخت میکردم برا سایت آباد پرداخت نکرده ام چه کنم؟آیا جزء لیست هستم یا خیر؟؟

  • ناشناس

    یعنی چی تا رفتیم توی سایت همدان بست شد

  • ناشناس

    سلام.برای یزد کمتر از40 دقیقه .نوشت ظرفیت تکمیل است.یعنی چی!!!!!؟؟؟؟

  • لیا

    آدرس غلط وارد کردم کد رهگیری اومد برام چیکار کنم؟؟؟

  • لیا

    لطفاً راهنماییم کنید آدرس یه استان دیگه فرستادم با مشخصات خودم چیکار کنم که لغو اطلاعات بشه و برا ثبت نام استان خودم با مشکل بر نخوردم.کمکککک