کد مطلب: ۳۳۶۱۱۹

آخرین نتایج نظرسنجی بهترین بیمه عمر از نظر مردم

آخرین نتایج نظرسنجی بهترین بیمه عمر از نظر مردم

شاخص رضایت مشتریان پژوهشکده بیمه می‌تواند در انتخاب بهترین بیمه عمر از نظر مردم کمک کند اما به‌دلیل نبود آمار به‌روز شده، نظرسنجی‌های فصلی می‌تواند مناسب باشد.

همه شرکت‌های بیمه زیر نظر بیمه مرکزی هستند و براساس قوانین و شرایط بیمه مرکزی فعالیت می‌کنند و در برخی از شرایط و پوشش‌‌ها مشترک هستند ولی تفاوت‌هایی در سقف پرداخت و یا میزان سوددهی و … بین آن‌ها وجود دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در این انتخاب هدف بیمه‌گذار از خرید بیمه عمر بسیار مهم است که به چه علت این بیمه‌نامه را خریداری می‌‌کند؟ آیا پوشش‌‌های بیمه عمر برای شما مهم است یا سرمایه‌گذاری این بیمه‌نامه؟ نحوه پرداخت خسارت شرکت بیمه در زمان خسارت چگونه است؟ برای انتخاب بهترین بیمه عمر و سرمایه‌گذاری می‌توان چندین معیار مختلف را بررسی کرد مثل:

• بهترین بیمه عمر از نظر مردم و کاربران این بیمه‌ها
• بهترین بیمه عمر از نظر کارشناسان
• و بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی

بهترین بیمه عمر از نظر مردم در سال ۹۷

اگر چه شاخص رضایت مشتریان پژوهشکده بیمه می‌تواند در انتخاب بهترین بیمه عمر از نظر مردم و کاربران کمک کند اما به دلیل نبود آمار به روز شده، نظرسنجی‌های فصلی بسیار می‌تواند مناسب باشد.

برای همین منظور شرکت بیمه تایم در پاییز ۹۷ تلاش کرد تا نظر کاربران خود را در ارتباط با بهترین بیمه عمر از نظر مردم منتشر کند.

455018281 35310

مشاهده نتایج نظرسنجی بهترین بیمه عمر از نظر مردم

بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری از نظر بیمه مرکزی

شاید بهترین راه برای اطمینان از انتخاب بیمه‌نامه، اعتماد کردن به بیمه مرکزی است که کدام شرکت بیمه را به عنوان برترین شرکت بیمه معرفی می‌کند. بیمه مرکزی هر ساله گزارشی را براساس سطح توانگری شرکت‌های بیمه منتشر می‌کند که در این گزارش توان‌گرترین شرکت‌های بیمه براساس سطح رضایت مشتریان، تعهداتی که در پرداخت سود‌دهی هر کدام از شرکت‌های بیمه دارد، میزان پاسخگویی شرکت‌های بیمه در مقابل بیمه‌گذاران و … معرفی می‌کند. توان‌گرترین شرکت بیمه در واقع بهترین شرکت بیمه از نظر بیمه مرکزی است.

مشاهده گزارش رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه از نظر بیمه مرکزی

بهترین بیمه عمر از نظر کارشناسان بیمه

با توجه به اینکه شرایط بیمه نامه‌های عمری که از طرف شرکت‌های بیمه ارائه می‌شود نزدیک به هم است، انتخاب بهترین شرکت بیمه از طرف یک کارشناس بیمه بی‌طرف که بهترین بیمه‌نامه را با بهترین شرایطی که مد نظر مشتری باشد ارائه می‌کند می‌تواند مهم‌ترین گزینه باشد. هر کارشناس بیمه موظف است که بر اساس نیاز مشتری بیمه‌نامه عمرش را طراحی کند تا بیمه‌گذار بتواند از همه مزایای بیمه عمری که دارد استفاده نماید. در این میان نقش کارگزاران بیمه نسبت به نمایندگان یک شرکت بیمه پررنگ‌تر دیده می‌شود.

جهت دریافت نظر کارشناسان حرفه‌ای فرم بیمه تایم را در چند ثانیه پر کنید تا به شما مشاوره ارائه شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.