کد مطلب: ۴۵۴۲۰۰

آخرین وضعیت پرداخت بیمه بیکاری مشاغل آسیب‌دیده از کرونا

آخرین وضعیت پرداخت بیمه بیکاری مشاغل آسیب‌دیده از کرونا

حدود ۱۰۳ هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان در سامانه بیمه بیکاری به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده و لیست برای پرداخت به بانک مرکزی ارسال و به حساب مشمولان واریز شد. ‏

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور؛ فهرست مقرری ‎بیمه بیکاری ناشی از بیماری ‎کرونا برای حدود ۱۰۳ هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان در سامانه بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده است برای پرداخت به بانک مرکزی ارسال و بر اساس اعلام خزانه به حساب مشمولان واریز شد.‏

فهرست و شماره حساب بخش دوم مشمولان طرح پرداخت بیمه بیکاری به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در روزهای آتی توسط سازمان ‎تامین اجتماعی تایید و پس از ارسال با فوریت پرداخت خواهد شد.

همچنین حق بیمه ‎بازنشستگی و درمان مشمولان فوق به منظور برقراری سنوات و درمان افراد فوق‌الذکر توسط ‎سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافته و به حساب بیمه بیکاری سازمان تامین اجتماعی واریز شد.‏

این اقدامات مربوط به تعدادی از ثبت‌نام کنندگان اسفند ۱۳۹۸ بوده و به تدریج با تایید و اعلام اطلاعات حساب‌های مابقی مشمولین توسط سازمان تامین اجتماعی این مقرری برای ماه‌های بعدی نیز پرداخت خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    پیامک ماه فروردین تا کی می‌فرستید بیکار کرونای

  • ناشناس

    خیلی جالبه بیمه باید بروز از طرف کارفرما و کارگر پرداخت شود و درصورت عدم پرداخت بصورت آنلاین و لحظه ای خدمات بیمه ای لغو می شود از طرف دیگر مردم چندین سال حق بیمه می پردازند برای این چنین روزی و سر سفره خیلی از مردم چندماه است خالیه هنوز خبری نیست و در حال رسیدگی هست .
    سفره های زندگی مردم چند ماهه خالیه یکمی انصاف داشته باشید

  • ناشناس

    به کسی هنوز واریز نکردن اگه راست میگن بیان راستی آزمایی کنن.محاله که دونفر بگن ما بیمه بیکاری کرونا گرفتیم

  • ناشناس

    والا بخدا واسه یک نفر هم پرداخت نشده پیگیری بفرمایید اگر کسی گرفته اعلام کنه .روزی ده بار موجودی حسابم رو چک میکنم به امید اینکه برام واریز شده اما معیوس میشم از ناچاری بدبختی .گناه ما اینکه کارگر شدیم شرمنده عالم و خانواده شدیم??

  • ناشناس

    ماه های اینده یعنی کی؟؟؟؟ خسته شدیم ازین همه دروغ و دغل .واسه بقیه رو کی میریزین پس

  • ناشناس

    سه ماهه میگن واریزمیکنیم من سه ماهه بیکارشدم با یک بچه دانشگاهی ودوتامدرسه ای

  • ناشناس

    پس کی میخایدواریزکنید هرروز وعده میدید والا خسته شدیم من سه ماهه با سه بچه دانشجو ومدرسه ای بیکارشدم

  • ناشناس

    با سلام من برای بیمه بیکاری ثبتنام کردم و ازمن شماره حساب خواسته شد وحالا که پیگیر وضعیتم شدم که چرا برام واریز نکردن برام نوشته شده که من از این بیمه انصراف دادم درصورتیکه اصلااینطور نیست حالا چکار کنم بدجور کارم گیره؟؟چرا کسی حرفای مارونمیشنوه???

  • P

    الان شوهر من ۶ماهه بیکاره.هی امروز و فردا میکنید .کی این بیمه بیکاری ریخته میشه .هم بیکاره هم بی پول .گناهه ما چیه با دو تا بچه ی کوچیک .فقط جیب خودتون و پر میکنید پس قشر ضعیف چی میشه.

  • حمیدرضا

    یه پیام اومد شماره حساب و شماره شبا اشتباه است.من از بانک هزار بار با این شماره حساب و شماره شبا پول حسابم جابجا شد.وارد سایت شدم و مجدد وارد کردم تکلیف پول من چیه الان