کد مطلب: ۴۰۸۴۵۹

تجارت‌نیوز بررسی کرد:

بیت‌کوین در یک ماه ۱۰ درصد گران شد / پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین در کوتاه‌مدت

بیت‌کوین در یک ماه 10 درصد گران شد / پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین در کوتاه‌مدت

بیت‌کوین که از ابتدای سال 2019 تاکنون بازدهی 146 درصدی داشته است در ماه اکتبر هم رشد 10.19 درصدی را تجربه کرد. اما عملکرد بیت‌کوین در ماه‌های پیش رو چگونه خواهد بود؟

بیت‌کوین که در اولین روز از ماه اکتبر با قیمت هشت هزار و 326 دلار معامله می‌شد، طی یک ماه گذشته رشدی 10.19 درصدی را تجربه کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، درحالی‌که در سه‌ هفته ابتدایی ماه گذشته قیمت بیت‌کوین در محدوده هشت هزار دلار معامله می‌شد، در هفته چهارم سقوط کرد و به کمتر از هشت هزار دلار رسید. تا جایی که این ارز دیجیتال در 24 اکتبر با قیمت هفت هزار و 435 دلار معامله شد. با این حال تا پایان هفته چهارم بیت‌کوین بار دیگر به روند صعودی بازگشت.

نمودار زیر روند ماهانه قیمت بیت‌کوین را در ماه اکتبر نشان می‌دهد:

قیمت بیت‌کوین

رشد 10.19 درصدی بیت‌کوین در ماه اکتبر

بالاترین قیمت بیت‌کوین در ماه گذشته به 27 اکتبر مربوط می‌شود. در این روز هر بیت‌کوین به 9 هزار و 555 دلار رسید.

این رمزارز از ابتدای سال 2019 تاکنون رشدی 146 درصدی را تجربه کرده است. در 10 روز اخیر هم بیت‌کوین در محدوده 9 هزار تا 9 هزار و 500 دلار معامله شده است؛ اما عملکرد این ارز دیجیتال در ماه‌های پیش رو چگونه خواهد بود؟

بسیاری بر این باورند که از مهم‌ترین دلایل رشد قیمت بیت‌کوین تاکید رئیس‌جمهور چین مبنی بر تسریع حرکت به‌سوی فناوری بلاک‌چین و پذیرش آن به‌‎عنوان یک نوآوری اصلی بوده است.

از لحاظ تاریخی، در 10 سال گذشته ماه نوامبر (ماه جاری) همواره برای بیت‌کوین یک ماه پرنوسان بوده است.

به‌گفته برخی تحلیلگران اگر بیت‌کوین بتواند سطح حمایتی 9 هزار دلار را حفظ کند، به‌ روند صعودی خود ادامه می‌دهد. در غیر این صورت، قیمت آن به‌سرعت کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل بایننس، یکی از صرافی‌های مهم بیت‌کوین هم اعلام کرده است که قیمت این رمزارز در آینده نزدیک از مرز 16 هزار دلار هم عبور خواهد کرد. با این حال، بسیاری از صاحبنظران با نظر او مخالف هستند و تعداد بدبین‌های بازار ارزهای دیجتال کم نیست.

جدیدترین اتفاقات مربوط به بیت‌کوین را می‌توانید در سلسله اخبار بیت‌کوین تجارت‌نیوز ملاحظه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اما اگه اون پیش‌بینی کارشناسی که گفته بود بیت‌کوین می‌شه ۱ میلیون دلار اتفاق بیفته، چی می‌شه