کد مطلب: ۴۲۰۰۳۲

آشنایی با بهترین صرافی ارز دیجیتال

آشنایی با بهترین صرافی ارز دیجیتال

صرافی های زیادی هستند که در زمینه خرید و فروش بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال فعالیت می کنند اما بدون شک یکی از بهترین و معتبر ترین صرافی های ارز دیجیتال، صرافی بایننس می باشد.

نمی توان انکار کرد که در طول یک دهه گذشته زندگی افراد در تمام نقاط دنیا بیشترین وابستگی و ارتباط را با تکنولوژی و دستگاه های دیجیتال پیدا کرده است. حتی افرادی که در برابر این زندگی دیجیتالی مقاومت کرده و سعی به استفاده نکردم از این وسایل دیجیتال داشته اند نیز اکنون هر کدام به نوعی با زندگی دیجیتال و به روز درگیر شده اند.

در این میان اما قشر جوان و باسواد جامعه بهترین و بیشترین میزان ترکیب شدن با زندگی دیجیتال را تجربه می کند و توانسته با استفاده از همین وسایل ساده ای که در خانه و محل کار تا درون جیب هر فرد وجود دارد به موفقیت خای بسیاری دست پیدا کند.

دیجیتالی شدن زندگی ها باعث به وجود آمدن روش ها و انواع جدیدی برای انجام دادن کار ها شده است. برای مثال در روش سنتی، هنگامی که قصد داشتید سرمایه گذاری کنید باید به بازار بورس یا طلا و جواهر و یا به سراغ صرافی ها می رفتید و پس از چند ساعت معطلی در نهایت احتمالا می توانستید سرمایه گذاری خود را انجام دهید. این در حالی است که خوش شانس می بودید و درگیر کلاهبرداری و ماجرا های وابسته به آن نمی شدید.

اما زندگی دیجیتال با خود نوع جدیدی از سرمایه گذاری را به همراه آورد. سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال. ارز های دیجیتال از حدود ۱۰ سال پیش کار خود را شروع کردند و در این مدت می توان گفت همه ساله به کاربران خود سود های فراوانی رسانده اند و به همین دلیل در میان تمام اقشار جامعه به محبوبیت فراوانی دست یافته اند.

2

چطور ارز دیجیتال بخریم؟

از نظر کلی خرید ارز دیجیتال نیز مانند خرید ارز های کاغذی مانند دلار و یورو است. بهترین و مطمئن ترین راهی که می توانید در آن ارز کاغذی تهیه کنید رفتن به صرافی و خرید ارز مورد نظر است. در مورد ارز های دیجیتال نیز کلیت به همین صورت است اما تمام اسن کراحل به صورت دیجیتال انجام می شود. برای خرید و فروش ارز دیجیتال هیچ صرافی فیزیکی وجود ندارد که به آن مراجعه کنید و تبدیل ارز خود را انجام دهید. ارز های دیجیتال صرافی های دیجیتال دارند.

اگر بخواهیم در زمینه آموزش ارز دیجیتال به صورت کوتاه و مختصر نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ها را به شما توضیح دهیم باید بگوییم که این صرافی ها همگی به صورت سایت هستند. شما در این سایت ها عضو شده و در اکثر موارد نیاز است تا مدارک هویتی خود را جهت احراز هویت ارسال کرده و پس از تایید آن میتوانید خرید و فروش خود را انجام دهید.

شما می توانید پول دیجیتال خود را در حساب کاربری خود در صرافی نگه دارید و یا آن را به کیف پول دیجیتال خود منتقل کنید. البته در آموزش های ارز دیجیتال به طور کامل به شما توضیح داده می شود که چرا بهتر است پول خود را به مقدار زیاد و مدت طولانی در حساب صرافی نگه ندارید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال کدام است؟

صرافی های زیادی هستند که در زمینه خرید و فروش بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال فعالیت می کنند اما بدون شک یکی از بهترین و معتبر ترین صرافی های ارز دیجیتال، صرافی بایننس می باشد. اگر می خواهید معتبر بودن این صرافی را بهتر درک کنید باید بگوییم این صرافی یکی از منابع تعیین کننده ی قیمت بازار می باشد. اکثر سایت های معتبر در زمینه ارز دیجیتال بایننس را به عنوان منبع قیمتی خود اعلام می کنند به همین دلیل اگر در این صرافی فعالیت کنید همیشه خیالتان از بابت بروز بودن قیمت راحت است.

صرافی بایننس یکی از پیشرفته ترین صرافی های موجود نیز به شمار می رود و برای رفاه کاربران خود قابلیت های بسیار فراوانی را اضافه کرده است که خرید و فروش ارز دیجیتال را از هر زمان دیگری ساده تر کرده است.

3

برای مثال یکی از کاربردی ترین قابلیت های این صرافی قابلیت استاپ لاس می باشد. با این قابلیت شما می توانید تنظیم کنید که اگر ارز دیجیتالی که در اختیار دارید از یک قیمتی پایین تر رفت ارز دیجیتال شما فروخته شود و جلوی ضرر گرفته شود. کاربردی بودن این قابلیت را زمانی درک خواهید کرد که برای مثال در هنگام قطعی اینترنت در چند هفته گذشته، قیمت بیت کوین پیش از قطعی حدود ۸۰۰۰ دلار بود و پس از وصل شدن اینترنت به حدود ۶۵۰۰ رسیده بود.

در این میان افرادی که از این قابلیت استفاده کرده بودند جلوی ضرر خود را گرفتند و افرادی که از این قابلیت بهره نبرده بودند ضرر های زیادی کردند. این تنها یک نمونه از کارآمدی بسیار بالای این قابلیت می باشد. در این صرافی قابلیت های فراوان دیگری نیز وجود دارند که هر کدام می توانند به شما کمک کنند.

در بخش آموزش صرافی بایننس تمامی قابلیت های این صرافی به طور کامل و به صورت تصویری و عملی به شما نشان داده می شود و می توانید با خیالی راحت و با ریسکی پایین تر از هر زمان به خرید و فروش ارز های دیجیتال بپردازید.

آموزش ارز دیجیتال ضروری است؟

آموزش ارز دیجیتال ضروری نیست. شما می توانید مانند هر کار دیگری، اطلاعات و موارد لازم در زمینه ارز دیجیتال را خودتان از طریق اینترنت به دست آورید. اما فراموش نکنید که در بحث ارز های دیجیتال سرمایه گذاری شما به صورت دلار بوده و به طور معمول برای شروع کار نیز با رقم های چند دلاری باید کار خود را شروع کنید. در نتیجه و مانند هر سرمایه گذاری دیگری، اگر تازه کار هستید احتمال ضرر در سرمایه گذاری های اول زیاد است.

با گذراندن دوره آموزش خرید و فروش بیت‌کوین و سایر ارز های دیجیتال می توانید با علم کامل و با ریسک بسیار پایین تر شروع به سرمایه گذاری کنید.

در گروه آموزشی امید فدوی برای تمام افراد با هر نوع بودجه و هر سطحی از اطلاعات دوره های آموزشی وجود دارد و با انتخاب هر کدام از دوره ها می توانید به صورت یک فرد حرفه ای سرمایه گذاری خود را شروع کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • برهم

    سلام.واقعا بهترین سایت برای خریدو فروش ارز های دیجیتال نوبیتکس هست(خودتان هم می توانید برید درموردش بخوانید)من خودم حدود43میلیون تومان سود کردم بدون دردسر تنها با زدن چند کلیک اگه شما هم می خواهید سود کنید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید:ممنونمhttps://nobitex.ir/signup/?refcode=28480

    • ناشناس

      این صرافی رو من بهش اعتماد ندارم چون که باید احزار هویت کنی تا بتونی فعالیت کنی و بیت کوین یک ارز هست برای اینکه ما شناسایی نشیم چرا ما باید مشخصات شخصیمون رو بدیم به این صرافی؟

  • ناشناس

    بسیار عالی بود.

  • کاوه خادم

    در صرافی ارزخانه هیچ تعهدی به کاربران وجود ندارد و پرتال را ملک شخصی خود و کاربران را مهمان ناخوانده میدانند. هر کارمندی هر تصمیمی دوست داشته باشد میگیرد و آنرا بجای قانون جا میزند، بخصوص اگر از جای دیگری ناراحتی یا عصبانیت داشته باشد. میاید و براحتی اکانت شما را حذف میکند.
    ضمنا اگر گوشیتان شارژ باتری نداشت و خاموش بود، اصلا نگویید گوشیتان الان خاموشه، چون سریعا پشتیبان سایت دستور میدهد و اکانتتان را حذف میکنند تا شما را مثل خودشان ناراحت و عصبی کنند.
    من صرافیهای مختلفی اکانت دارم هیچ جا ندیدم پشتیبان سایت تصمیم مدیریتی بگیرد و اینطور هرکی به هرکی باشد.

    • آرمان

      سلام …. دیگه صرافی کارش تموم شد … مثل اینکه هکش کردن و تمام کاربران بیچاره شدن

    • هادی

      یه یک میلیارد و سیصدی از ما خورد آقای مجیدی ارزخانه و سرنگون شد

    • سامان

      نه هک نشد.پول مردم رو حورد و فرارکرد،یک میلیارد و سیصد از من خورد،چرک بشه توی گلوی خودش و زن و بچش،آقای مجیدی ارزخانه اگه میخونی ، بدون نمیتونی بخوریش

    • سارا

      دوست عزیز واقعا تاسف میخورم واسه اینکه در همچین کشوری زندگی میکنیم از طریق فتا پیگیری کنید