خبر مهم:

کد مطلب: ۲۱۲۹۵۱

آغاز ثبت نام ناشران نمایشگاه کتاب از هفته آینده

آغاز ثبت نام ناشران نمایشگاه کتاب از هفته آینده

قائم‌مقام نمایشگاه کتاب گفت: هفته جاری ثبت نام از ناشران متقاضی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب آغاز خواهد شد و به این ترتیب نمایشگاه کتاب به‌صورت رسمی از هفته آینده برای ناشرین کلید خواهد خورد.

امیرمسعود شهرام‌نیا قائم مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب، درخصوص مراحل آماده‌سازی این دوره از نمایشگاه گفت: همان طور که پیشتر اعلام شده بود امسال نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مصلی تهران برگزار خواهد شد و برنامه‌های آماده‌سازی این مکان از یک ماه پیش در دست تهیه است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی درباره آماده شدن فضای مصلی تهران برای برگزاری مطلوب نمایشگاه افزود: مسئولین برگزاری نمایشگاه در حال آماده‌سازی مکان نمایشگاه هستند.

از سویی با شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران جلسه‌ای ترتیب داده شد تا هماهنگی‌های حوزه ترافیکی در زمان برگزاری نمایشگاه به خوبی صورت گیرد.

این مقام مسئول درباره آغاز رسمی نمایشگاه کتاب ادامه داد: هفته جاری ثبت نام از ناشران متقاضی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب آغاز خواهد شد و به این ترتیب نمایشگاه کتاب به صورت رسمی از هفته آینده برای ناشرین کلید خواهد خورد.

وی با اشاره به حضور میهمانان خارجی در نمایشگاه کتاب تاکید کرد: کلیات برنامه ریزی شده و هم اکنون در حال بررسی جزئیات برگزاری نمایشگاه هستیم. امسال کشور صربستان و همین طور شهر تونس میهمانان نمایشگاه کتاب خواهند بود.

قائم‌مقام نمایشگاه کتاب درباره بازگشت این رویداد به مصلی تهران اذعان کرد: برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب در نظر گرفته شده است.

امیدواریم با توجه به مرکزیت قرار دادن این دوره از نمایشگاه کتاب و بازگشت به مصلی تهران از لحاظ دسترسی سهولت بیشتری را برای مردم فراهم کنیم.

شهرام‌نیا درباره احتمال بازگشت نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه به صورت دوره‌ای است و در حال حاضر نمی‌توان درباره مکان برگزاری جشنوار در دوره‌های بعدی نظر خاصی داد اما امسال ترجیح بر برگزاری نمایشگاه در مصلی شهر تهران بود.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.