کد مطلب: ۵۸۰۲۰۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آغاز عرضه اولیه «توسن» / ثبت سفارش تا چه زمانی ادامه دارد؟

آغاز عرضه اولیه «توسن» / ثبت سفارش تا چه زمانی ادامه دارد؟

از لحظاتی پیش، سیزدهمین عرضه اولیه سال ۱۴۰۰ با نماد توسن آغاز شده است. مهلت ثبت سفارش در این عرضه اولیه تا ساعت ۱۲ و ۵۵ دقیقه است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از لحظاتی پیش سیزدهمین عرضه اولیه سال ۱۴۰۰ آغاز شده است. نماد «توسن» که به روش ترکیبی وارد بازار سهام شده، صبح امروز توسط صندوق‌ها در قیمت ۷۶۳ تومان بازگشایی شد. ۱۵۸ سرمایه‌گذار واجد شرایط تمام ۱۰۲ میلیون سهام توسن را در سقف قیمتی خریدند.

دوره ثبت سفارش عرضه اولیه توسن برای عموم از ساعت ۱۰:۵۵ تا ساعت ۱۲:۵۵ است. همچنین حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی تعداد ۲۰۴ سهم است و حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای خرید این عرضه اولیه ۱۵۶ هزار تومان است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بوی گند بورس با روش جدید عرضه اولیه عالم گیر شد.

  • ناشناس

    بهشت از دست آدم رفت همون روزی که گندم خورد ببین چی میشه اون کس که یه جو از حق مردم خورد عرضه های اولیه باید بین حقوقی وحقیقی برابر باشه این لطف دولت به حقوقی هاست نکنید

  • ناشناس

    بخرین بخرین نزارین حقوقیا همشو واسه خودشون بردارم افرین

  • ناشناس

    متاسفانه پیامک ساعت شروع و پایان توسن خیلی دیر بدست بنده رسید و نتوانستم خریداری کنم .

  • فقط بلدید حرف بزنید

    فکر کنم ۲۸ یا ۲۹ سهم به هر کد حقیقی برسه در حالی که به هر صندوق و کد حقوقی ۶۵۰۸۰۴ سهم رسید. واقعا چقدر راحت و فساد آشکار و واضح هست و کسی جلودارش نیست.
    این عدالت هست؟ بر چه مبنایی تعداد سهام مشخص کردید؟ مگه پول ما با حقوقی ها و صندوق ها فرق داره؟ واقعا این کدهای حقوقی و صندوق ها مال چه کسانی هست که اینقدر بهشون سود هدیه می دهند؟ سودی که حق همه هست.
    اصلا برای چی باید اینجوری عرضه اولیه توزیع بشه؟ تمام افراد حقوقی و صاحبین و اعضای صندوق ها نیز کد حقیقی دارند، آیا بهتر نیست عرضه های اولیه فقط بین کدهای حقیقی به طور یکسان توزیع بشه تا از هر رانت و بی عدالتی جلوگیری شود؟

  • ناشناس

    آیا بهتر نیست مشخصات این حقوقی های واجد شرایط و صاحبین صندوق ها به طور شفاف برای همه منتشر کنید؟
    واقعا این همه عرصه اولیه بدون دردسر و زحمت به چه کسانی داده میشه؟?

  • Mbm

    ضمن اینکه با همه نوشته ها موافقم و هر کدام را لایک مثبت دادم. اینم عرض کنم که در این پنج عرضه اولیه اخیر حافرین بهترین عرضه بود.که تمام کمال نسیب صندوقها شد.و توسن چه کشف قیمتی در سقف قیمت به مردم دادن.چه کنیم. من که میگویم بیاید هر عرضه ای که به صندوقها داده شد. را از ذهنمان پاک کرده و هیچ معامله ای در آن سهم انجام ندهیم. اینهمه سهم هست برای خریدن باید طوری مخالفت خودمان را با این رانت میلیاردی نشان داده و آن سهم را جز بازار ندانیم. به امید اتحاد کل حقیقیها.از تجارت نیوز خواهشی دارم . این ششمین توییت است که می‌نویسم در این موضوع ولی نشر نداده لطفا نگو دیدگاه صریح هست . خواهش میکنم نشر بده

    • فرشاد

      100 درصد موافقم.
      فقط روزی 4.5 میلیون سهم عرضه میشه که حجم مبنا رو پر کنن و 5 درصد رو بزنن.

  • ناشناس

    این فجهان چرا نه درسد بیشتر سود نکرد تو این هفته؟

  • یک عضو مستآجر

    چرا این جورفروش انجام می‌گیرد وسرمایه دارها را چاق تر میکنید ۱۵۸ سرمایه گذار تمام سهام عرضه شده را یکجا خریداری میکنند چرا این فروش ازطریق بانک‌ها دراختیارعموم قرار نمی‌گیرد

  • یک عضو مستآجر

    این نظرات شده دل خوش کنک مردم نظر می‌دهند اما هیچ توجه ای نمیشود وکارخودشان راانجام می‌دهند درواقع سرکاری