کد مطلب: ۴۶۴۷۵۴

آغاز پیش فروش جدید سایپا از فردا

آغاز پیش فروش جدید سایپا از فردا

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش از آغاز پیش فروش چهار محصول این گروه خودروسازی با سود مشارکت در روز یکشنبه ۵ مرداد خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مجید باقری قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: بلافاصله پس از انجام قرعه کشی طرح مشارکت در تولید در روز شنبه، چهارم مردادماه، طرح جدید عرضه محصولات این گروه خودروسازی از روز یکشنبه ۵ مرداد آغاز خواهد شد.

وی افزود: این طرح نیز مانند عرضه قبلی، به شکل مشارکت در تولید با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.

باقری افزود: پس از عرضه شاهین، کوییک. اس و ساینا. اس در طرح‌های پیشین، خودرو‌های کوییک معمولی و کوییک. آر (دو رنگ) و دو مدل از وانت سایپا ۱۵۱ یعنی وانت معمولی ۱۵۱ و وانت آپشنال ۱۵۱ در این طرح فروش عرضه خواهند شد.

وی اضافه کرد: قرعه کشی طرح مشارکت در تولید جاری سایپا، صبح روز شنبه با حضور نمایندگانی از نهاد‌های ذی ربط و رسانه‌های همگانی برگزار می‌شود و یک روز پس از آن نیز، طرح جدید را آغاز خواهیم کرد.

باقری گفت: در طرح پیش فروش برای مشارکت در تولید که شنبه ۴ مرداد قرعه کشی انجام میشود ۱۲۰ هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد حدود ۱۲ هزار نفر در قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: این سومین هفته متوالی است که طرح ثبت نام خودرویی در گروه سایپا داریم همه این اقدامات به این علت است که دست دلالان و واسطه‌ها کوتاه شود و همه افراد از فرصت یکسان برای ثبت نام و شرکت در قرعه کشی برخوردار باشند.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش همچنین گفت: شرایط شرکت در ثبت نام پیش فروش جدید نیز همانند شرایط پیش فروش‌ها و فروش‌های فوق العاده قبلی است.

وی با اشاره به تلاش خودروسازان برای تنوع بخشی و تداوم طرح‌های فروش، گفت: خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار تولید، عرضه‌های مستمر را در دستور کار قرار داده اند.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمدی

    اخ جون بازهم میتونم ثبت نام کنم.یعنی بیدارم….منو اینهمه خوشبختی محاله

  • ناشناس

    خودشون رو مسخره کردن کجای دنیا تحویل ماشین یکساله هست
    اینم ماشینای بی کیفیت وچرتی ک میدن مردم بدبخت و اونم با قرعه کشی
    خداوکیلی اگه دلتون میسوزه واسه مردم بیاید یکبار ماشین واردت کنید عوارض گمرکی هم نگیرید .ببینید چقد قیمت ماشین میاد پایین

  • ناشناس

    در پیش فروش قبلی سایپا، من برای شاهین ثبت نام کردم که برنده شدم. به مدت پنج روز حدود چهل مرتبه برای پیش پرداخت هشتاد میلیون تومان تلاش کردم که هر بار پیام عدم تطابق شماره ملی با کارت بانکی اعلام می‌شد. با سایپا تماس میگرفتم ، میگفتند مشکل در دست بررسی است و 24 ساعت مهلت را تمدید کردند. در 24 ساعت هم مشکل حل نشد و من علیرغم تلاش بسیار منتوانستم وج پیش پرداخت را انجام دهم. حالا شرکت سایپا میگوید مهلت پرداخت تمام شده و حق شما باطل گردیده است.از صبح تلاش میکنم که با مدیر بخش مربوطه تماس بگیرم، موفق نشدم. نمی دانم عمدی در کار است و یا بی کفایتی در حد کمال است.

  • ناشناس

    بسم الله
    هموطنان عزیز.برای کاستن قدرت واعتراض عمومی به قیمت بالاوکیفیت پایین وانحصارطلبی این2خودروسازبه اصطلاح سهامی عام وهمچنین عاملان عقب ماندگی بزرگترین صنعت کشور از پیشرفت بایدخود مردم قدرت رابدست گیرند واین کار تنها با تحریم این2شرکت وشرکت های مشابه قابل دستیابی است.
    کمپین تحریم ونخریدن خودرو صفر
    یاحق

  • مغز نخودی

    همه جای دنیا قرعه کشی می کنند تا جایزه بدن، اینجا قرعه کشی میشه کا اسمت دربیاد بهشون پول بدی?مردم عجیبی هستیم?

  • ناشناس

    سلام دوستان من اسمم در اومده ولی اصلا گزینه واریز وجه هیچجا نمیبینم ،مشکل از چییه؟

  • حسام

    سلام منم جون تازه رفتم سره کار با حقوق دومیلیون دویست هزارتومان چقدر طول می‌کشه یه ماشین بخرم پدرو مادرهم که ندارم چطوری میتونم ازدواج کنم و ماشینی بخرم اصلان انگار قشر ما که کسی رو ندارن و پولدار نیستن جایی برای زندگی تو این جا ندارن هرکسی سوار این ماشینا میشه ایشالله به خوشی سوار شن
    ممنونم

  • رحیم

    سلام من 20میلیون دارم میشه پراید قسطی خرید

  • ناشناس

    این چه مسخره بازی روانی که تو مملکت را انداختین چطور میخواد قیمت ماشین بیاد پایین وقتی خود نمایندگی هر سری کلی ماشین رو گرون تر میکنه بعدشم ماشینا فقط برای مرفهین بی درد در میاد نه مثل ما بدبخت بیچاره ها که نه ماشین داریم نه خونه …

  • ناشناس

    سلام ثبت نام جدیدسایپا کیی هست