کد مطلب: ۱۳۲۴۷۹

آغاز چهارمین دوره فعالیت‌های ورزشی محله‌های مرکزی شهر تهران

آغاز چهارمین دوره فعالیت‌های ورزشی محله‌های مرکزی شهر تهران

چهارمین دوره فعالیت های ورزشی محله های مرکزی شهر تهران با برگزاری بیش از 500 برنامه و رقابت 49هزار شهروند ورزشکار از سوی اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 11آغاز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، آیین افتتاح چهارمین دوره فعالیت‌های ورزشی، شب گذشته با حضور شهروندان و جمعی از مدیران شهری در بوستان رازی برگزار شد.

نصراله آبادیان، شهردار منطقه 11 در این مراسم ضمن بیان اهمیت ورزش شهروندی، به اقدامات انجام شده طی یک دهه گذشته برای ارتقای سلامت و افزایش امکانات و خدمات ورزشی در شهر تهران اشاره کرد و گفت: با توجه به سند توسعه شهر تهران و مطالعات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده یکی از اقدامات مهم در مبحث اجتماعی و فرهنگی توجه به ورزش محلات است که ظرفیت‌های زیادی در این زمینه ایجاد شده است.

شهردار منطقه 11 افزود: طی یک دهه گذشته برای تمام 354 محله شهر تهران ظرفیت‌های عظیم ورزشی ایجاد شده و اکنون در بخش مرکزی شهر تهران تمام محله‌ها دارای امکانات از جمله زمین ورزشی، سالن و خدمات ورزش صبحگاهی زیر نظر مربی حرفه‌ای هستند که با استانداردهای روز جهانی تطابق دارد.

چهارمین دوره فعالیت‌های ورزشی شهرداری منطقه 11 از سوی اداره تربیت بدنی معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه با برگزاری 14 رشته المپیاد بین 19 هزار نفر از بانوان و 15 رشته بین 30 هزار نفر از آقایان با بیش از 500 برنامه در سطح محله‌ای برگزار خواهد شد.

این مسابقات تا بهمن ماه سال جاری ادامه دارند و پس از آن برگزیدگان به المپیاد نهایی مناطق 22 گانه شهر تهران راه خواهند یافت.

آیین افتتاحیه چهارمین دوره فعالیت‌های ورزشی منطقه 11 با برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان، اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی و ورزشی، نورافشانی و اهدای لوح تقدیر به برگزیدگان برگزار شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.