کد مطلب: ۷۱۸۹۵۱

آمار کرونا امروز ۸ آبان ۱۴۰۱/ روز بدون فوتی

آمار کرونا امروز 8 آبان 1401/ روز بدون فوتی

آمار کرونا امروز ۷ آبان ۱۴۰۱ اعلام شد. ۷۳بیمار امروز به کرونا مبتلا شدند.همچنین امروز هیچ بیماری جان خود را از دست نداد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جدیدترین آمار کرونا را منتشر کرد.

به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۸ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۳بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۴۰نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کرونا در کشور به هفت میلیون و ۵۵۷هزار و ۴۳۷نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴هزار و ۵۷۱نفر ماند.

تاکنون هفت میلیون و ۳۳۱هزار و ۷۶۷نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۲۹نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۴میلیون و ۳۵۸هزار و ۵۹۱ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۷شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۸شهرستان در وضعیت زرد و ۲۱۰شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار واکسیناسیون کرونا در ایران

همچنین تاکنون ۶۵میلیون و ۱۱۹هزار و ۶۸نفر دُز اول، ۵۸میلیون و ۵۲۴هزار و ۶۸۳نفر دُز دوم و ۳۱میلیون و ۳۲۹هزار و ۵۰نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴میلیون و ۹۷۲هزار و ۸۰۱ دُز رسید. در شبانه‌روز گذشته ۵هزار و ۸۴۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.