کد مطلب: ۴۷۶۵۰۴

لاری خبر داد:

آمار کرونا در ایران ۲۲ شهریور / بیش از ۲۳ هزار بیمار جان خود را از دست دادند

آمار کرونا در ایران 22 شهریور / بیش از ۲۳ هزار بیمار جان خود را از دست دادند

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی 2139 بیمار جدید مبتلا به کرونا گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۲۹ نفر رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۳۸ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۹۹ هزار و ۹۴۰ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۲۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۳۴۴ هزار و ۵۱۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده‌‌‌اند.

به گفته وی، ۳۷۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری افزود: تاکنون سه میلیون و ۵۳۲ هزار و ۸۷۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در توضیح استان‌های در شرایط قرمز بیماری گفت: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی درباره استان‌های در شرایط زرد نیز گفت: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.