کد مطلب: ۵۶۹۱۶۲

۳۸ هزار و ۶۷۴ بیمار جدید / آمار کرونا در ایران ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

۳۸ هزار و ۶۷۴ بیمار جدید / آمار کرونا در ایران ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۳۴ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۹۲ هزار و ۶۲۸ نفر رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۱۱ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۹۹۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۹۳۳ هزار و ۸۶۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۶۱ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند.

همچنین از دیروز تا امروز ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸ هزار و ۶۷۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۴۵۱۹ نفر از آنها بستری شدند که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۵۷ هزار و ۷۵۸ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۳۴ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۹۲ هزار و ۶۲۸ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون سه میلیون و ۴۶۷ هزار و ۷۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۶ هزار و ۱۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۶ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۶۷۶ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۲۸۵ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی، ۵۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند ( ایسنا ).

آمار کرونا جهان

آخرین آمار مبتلایان، فوتی‌ها و بهبود یافتگان کرونای جهان، پنجشنبه ۱۴ مرداد، منتشر شد.

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۶۸۳ هزار و ۸۵۱ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۲۰۱ میلیون و ۵۰ هزار و ۴۷۶ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۰ هزار و ۱۱۷ نفری در یک روز به تعداد چهار میلیون و ۲۶۹ هزار و ۱۲۳ نفر رسیده است.

آمار بهبود یافتگان نیز به ١٨٠ میلیون و ۹۵۲ هزار و ۴۴۲ نفر رسیده است (ا یمنا ).

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.