کد مطلب: ۳۵۳۲۲۱

تجارت نیوز گزارش می‌دهد:

عرضه وحشتناک خودروهای خارجی در بازار / سیل آگهی فروش خودروهای خارجی به راه افتاد

عرضه وحشتناک خودروهای خارجی در بازار / سیل آگهی فروش خودروهای خارجی به راه افتاد

در 24  ساعت اخیر به صورت قابل توجهی تعدادی از از خودروهای صفر خارجی (مونتاژی) در معرض فروش قرار گرفته‌‌اند و سیل آگهی فروش خودروهای خارجی به راه افتاده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در حالی‌که هنوز خبر رسمی مبنی بر آزادسازی خودروهای دپو شده در گمرک منتشر نشده است به نظر می‌رسد به صورت غیر معمول در 24 ساعت اخیر تعداد قابل توجهی از خودروهای صفر خارجی در معرض فروش قرار گرفته‌اند.

بررسی آگهی‌های فروش در سایت با ما نشان می‌دهد در 24 ساعت اخیر 202 دستگاه هیوندا اکسنت (مونتاژ شده) به فروش گذاشته شده است. در مجموع از 23 بهمن تاکنون نیز 341 دستگاه خودرو هیوندا اکسنت (مونتاژ) صفر به فروش گذاشته شده است.

همچنین در 24 ساعت اخیر 34 خودروی هیوندا النترا (مونتاژ شده) صفر در معرض فروش قرار گرفته که از این خودرو در مجموع از 18 بهمن تاکنون 69 دستگاه آگهی شده است.

در بخش آگهی‌های فروش هیوندای آی 20(مونتاژ شده) نیز مشاهده می‌شود در 24 ساعت اخیر 64 دستگاه از این نوع مدل خودرو آگهی شده است.

در عین حال کیا سراتو (مونتاژ شده) نیز سهم قابل توجهی در خودروهای صفر آگهی شده در 24 ساعت اخیر دارد. از این مدل خودرو 159 دستگاه طی 24 ساعت اخیر برای فروش آگهی شده است. همچنین از 4 بهمن تاکنون تعداد آگهی‌های فروش خودروهای صفر کیا سراتو به 264 دستگاه می‌رسد.

باید اشاره کرد که قیمت خودرو در این آگهی‌ها دامنه گسترده ندارد و به هم نزدیک است. به طوری‌که قیمت هیوندا اکسنت مونتاژ حدود 230 میلیون، النترا(مونتاژ) نیز به قیمت 350 میلیون تومان، آی 20 (مونتاژ) به قیمت حدود 250 و کیا سراتو نیز به قیمت 240 میلیون در نظر گرفته شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.