کد مطلب: ۴۸۷۹۰۲

آینده بورس چه می‌شود؟

آینده بورس چه می‌شود؟

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به اینکه بخشی از سیاست‌گذاری‌های اقتصادی و سیاسی کشور همسو با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و به دنبال آن تعیین نرخ ارز اتخاذ می‌شود، شرایط بازارسهام را غیرقابل پیش‌بینی می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی افنانی، کارشناس بازار سهام به چشم‌انداز صنایع بورسی با توجه به وضعیت فعلی اقتصادی اشاره می‌کند و معتقد است: برخی اظهارنظرها بر نقش تعیین‌کننده انتخابات آمریکا و قیمت دلار درروند آتی بورس تهران تاکید می‌کند، اما با توجه به اینکه بخشی از سیاست‌گذاری‌های اقتصادی و سیاسی کشور همسو با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و به دنبال آن تعیین نرخ ارز اتخاذ می‌شود، شرایط بازارسهام را غیرقابل پیش‌بینی می‌کند.

او خاطرنشان می‌کند: در حال حاضر بازارسرمایه با دلار۲۰ هزارتومانی خود را وفق داده و اتفاق بدی برای این بازار نمی‌افتد اما سقوط قیمت دلار به زیر ۲۰ هزارتومان وضعیت قیمت‌گذاری برخی شرکت‌ها را با مشکل مواجه می‌کند و روند معاملات و قیمت‌ها را وارد فاز جدیدی می‌کند.

منبع: دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط با بازار سهام را درصفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگه آمریکا واقعا بیاد قطعنامه ای امضا کنه و عملا تحریمها رو برداره …بله همه چیز در ایران نزولی میشه
    اما در حد حرف و شعار انتخاباتی …فقط یک تاثیر کوتاه مدت میگذاره و خیلی سریع و باشتاب برمیگرده و حتی سقف قبلیش هم میزنه …این خط این نشون بماند اینجا به یادگار gh

  • ناشناس

    خدا را شکر که احتمال دارد وضعیت بورس بدتر هم گردد. نور علی النور خواهد شد.

  • ناشناس

    مشکل ما اینه که صبر وحوصله نداریم انشاءالله که بورس مثبت میشه بلاخره

    • ناشناس

      کی وقتی که سرمایه ات شد ده درصد؟من که ده ساله دربورس فعالم چهل در صد فعلا تو ضررم وای بحال اون بدبخت تازه کار ،یه مثال برات میزنم ،صندوق پالایش که سی درصد ثخفیف داشت الان نزدیک چهل درصد توی ضرر است تاکی به خود ودیگران امید واهی میدید ،با همین حرفها مردم رو بیچاره کردید.

    • ناشناس

      این تقصیر خودته ده ساله تو بورسی و الآن چهل درصد تو ضرری؟
      من آریان رو ده سال قبل نه ، یک سال قبل گرفتم ، تک سهم هم هستم ، الآن سه ماهه منفی خورده ولی هنوز 600 درصد تو سودم.
      2200 خریدم الآن 12360 هست .
      بازار سرمایه صبوری میخواد ، هر کی نداره هر چی زودتر بره بیرون به نفع خودشه.

  • ناشناس

    اشتباه بزرگی بود که بخاطر فشار زندگی به دولت اعتماد کردیم و سرمایه یک عمر جون کندنمون و گذاشتیم دستشون خوب جواب اعتماد مردم رو دادن تمام سرمایمون دود شد

  • ناشناس

    ای خدا نابودتان ک هر کجارا نگاه میکنی بجر خرابی کاری نکردند اینها دشمن ایرانی هر جا ک مردم میسازند فقط خراب ثروت مملکت ب تاراج بردند

  • هرچی شما بفرمایید

    دوستان خداوکیلی تمام سرمایه یک عمر تلاش و جون کندن را برای اینکه بتونم یک خونه بخرم تقدیم بورس و دولت کردم در حال حاضر پنجاه درصدش دود شده اما بعد از توکل به خدا که همه کارس. امیدوارم برگرده و برمی گرده چون همه چیز واقعا گرون وسهام بورس واقعا ارزون و این باعث تقاضا میشه چون با این قیمت ها فعلا بهترین جا برای سرمایه گزاری همین بورس داغونه فقط خوشا به حال اونهایی که از حالا خرید می کنن این سهام مفت را.

    • خانم ناشناس

      منم با نظر شما کاملا موافقم. من و همسرم کل سرمایه 2 ساله کارمندیمونو تو بورس گذاشتیم و فعلا صبر کردیم خدا بزرگه منم مطمعنم درست میشه ولی باید صبر کرد.

  • ناشناس

    بنظر بنده سقوط بورس فقط کار حقوقی است .شروع کارسرخطی منفی میزارن مردم هجوم میارن اونها هم منفی هارو بر میدارن و سهام مردم بدبخت رو به ارزانترین قیمت میخرند آب از آب هم تکون نمیخوره…خواهشا کمی تفکر

  • ناشناس

    من به دولت ور شکسته اعتماد کردم که اشتباه بود و تمام پس انداز کارمندیم که واسه اینده بجه هام بود رو اوردیم تو بورس به این نیت که ،به چرخه اقصاد کشورم کمکی کرده باشم ولی …..
    من با تمام وجود مطمین هستم که بار کج به مقصد نمیرسه صبر کنید ببینید ججوری نتیجه اختلاسهاشون رو خواهند دید وعده خدا حق

  • ناشناس

    سلام.بابا فکرچی میکنیددولت داره کسری بودجه راازبورس جبران میکنه هرروزهم یک جورگولمون میزنه

  • ناشناس

    یه هفته نفروشین ببینیم چی میشه آب که از سر گذشت چه یه وجب چه صد وجب