کد مطلب: ۴۴۳۰۶۲

اتفاقی عجیب در بورس / رشد ۴۴ درصدی فارس در بازگشایی و ابطال معاملات

اتفاقی عجیب در بورس / رشد ۴۴ درصدی فارس در بازگشایی و ابطال معاملات

بازگشایی نماد فارس که یکی از غول‌های بورس تهران به حساب می‌آید در حالی در حال انجام است که در حراج قبلی این نماد رشدی ۴۴ درصدی را به ثبت رساند اما ناظر بورس این بازگشایی را باطل کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازگشایی نماد فارس که ۴۴ درصد بالاتر از قیمت پایانی خود اتفاق افتاد، موجب تاثیر مثبت ۱۶ هزار واحدی بر شاخص کل بورس تهران شد. اتفاقی کم‌سابقه که منجر به ورود شاخص کل به کانال ۶۴۳ هزار واحدی شد. با وجود این رشد همانطور که حدس زده می‌شد، نهاد ناظر بازگشایی فارس را باطل کرده و انجام مجدد حراج بدون محدوده نوسان را در دستور کار قرار داده است. چرا که تا پیش از این نهاد ناظر معاملات اغلب نمادهایی که با بیش از ۳۰ درصد مثبت بازگشایی می‌شدند را باطل می‎‌کرد.

با این حال بازگشایی شرکت هلدینگ خلیج فارس که یکی از غول‌های بورس تهران به حساب می‌آید در هر صورت می‌تواند بر روند شاخص بسیار تاثیرگذار باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خواهشا
    نماد و آذر رو هم ببینید، رشد 68 درصدی رو دوبار بستند و بعدش همدبا 5 درصد افزایش بازگشایی کردند. بالأخره پول ما در بورس با این رفتارها چه بلایی سرش میخواد بیاد. واقعا وظیفه ناظر همون وظایف نگهبان جلو در نیست.

  • امیر مرادی

    سلام به همه مدیران بورس.تورو خدا قانون خرید سهام که ۵۰۰هزار تومان کردند را لغو کنید و همون خرید با ۱۰۰هزار تومان اجرا کنید .خیلی ها کارگر هستن ندارن …ممنون از لطف شما